أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۰۱۶۴
زمان انتشار: ۰۱:۳۰     ۳۰ تير ۱۳۹۲
مالکان الشارجه که بسیار در امارات نفوذ اقتصادی و سیاسی خوبی دارند، به خاطر جذب كاپيتان تيم ملي رایزنی های خود برای تغییر نام لیگ امارات را آغاز کرده اند.

جام ورزشي؛ الشارجه امارات همچنان خواهان جذب جواد نکونام است و مالکان این باشگاه قصد دارند به هر شکل ممکن کاپیتان تیم ملی ایران را به لیگ امارات ببرند.


نکونام در سال 2006 مدتی در الشارجه بازی کرد و در این تیم از خود خاطرات بسیار خوبی به جا گذاشت. مالکان الشارجه که خانواده بزرگی هم هستند در همه این روزها با کاپیتان تیم ملی ایران در تماس بوده اند.


آن ها آنقدر به جواد نکونام علاقه قلبی دارند که می کوشند تا با رایزنی های پشت پرده نام لیگ امارات را تغییر دهند تا دیگر مانعی برای انتقال نکونام نباشد.


اینکه این مالکان با نفوذ می توانند چنین کاری انجام دهند مشخص نیست. امارت شارجه همواره با ایران رابطه بسیار مناسبی داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها