أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۰۴۰۹
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۳۰ تير ۱۳۹۲
زینی‌زاده که از مدت‌ها قبل دنبال جذب نکونام بود و در مقاطعی به جذب او نزدیک هم شد ادامه می‌دهد: «تبریز از کاپیتان تیم ملی استقبال می‌کند.»
تبریز از نکونام استقبال می‌کند
اظهارات بی‌پرده و صریح قلعه نویی درباره نکونام در شبکه ورزش موجب ناراحتی کاپیتان تیم ملی شده است. نکونام که با اصرار زیاد مسئولان باشگاه استقلال و جو رسانه‌ای که علیه لیگ اسم جعلی امارات به راه افتاد در آخرین لحظات تصمیم به ماندن گرفته بود، بعد از اینکه دید قلعه‌نویی با چه لحنی به او حمله کرده است، از تصمیمش پشیمان شد.
حالا از تراکتورسازی و الشارجه به عنوان مقصد آینده او یاد می‌شود. مجید جلالی، سرمربی تراکتورسازی با اینکه نمی‌توانست خوشحالی خود را بابت این اتفاق پنهان کند، ترجیح داد از این موضوع حرفی به میان نیاورد. 
اما پیگیری‌های قانون آنلاین از باشگاه تراکتورسازی به این نتیجه منجر شد که زینی‌زاده، مدیرعامل باشگاه تبریزی از انتقال کاپیتان تیم ملی به تراکتور استقبال کرد و گفت: «برای نکونام از همان اول هم جا داشتیم. از نظر سهمیه لیگ برتری مشکلی در این زمینه وجود ندارد.»
زینی‌زاده که از مدت‌ها قبل دنبال جذب نکونام بود و در مقاطعی به جذب او نزدیک هم شد ادامه می‌دهد: «تبریز از کاپیتان تیم ملی استقبال می‌کند.»
امیدواریم کاپیتان دوباره تصمیم نگیرد به امارات برود و باز همان بحث‌ها شکل بگیرد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها