کد خبر: ۱۵۰۵۰۵
زمان انتشار: ۲۲:۴۵     ۳۰ تير ۱۳۹۲
سرمربي سابق بايرن‌مونيخ احتمال پيوستنش به بارسلونا را رد کرد.
يوپ هاينکس پس از درخشش فوق‌العاده فصل گذشته در بايرن‌مونيخ از هدايت اين تيم کنار گذاشته شد تا گوارديولا رسما سرمربي اين تيم شود.

به نقل از فارس، بسياري بر اين باور هستند که هاينکس پس از درخشش در فصل 13-2012 به دنبال بازنشستگي خواهد بود اما سرمربي 68 ساله هرگز بازنشستگي خود را رسما اعلام نکرد.

هاينکس که به دليل چند فصل مربيگري در اسپانيا در تيم‌هاي اتلتيک بيلبائو، تنه‌ريف و رئال مادريد به زبان اسپانيايي مسلط است، به عنوان يکي از گزينه‌هاي جانشيني تيتو ويلانووا مطرح شد. اين در حالي است که سرمربي سابق بايرن اين احتمال را رد کرد و گفت: سرم با سرگرمي‌هايي که دارم و ورزش کردن شلوغ است. حيوانات و باغ بزرگ خودم را دارم که وقتم را به آنها اختصاص مي‌دهم.

وي ادامه داد: فکر مي‌کنم براي من پس از کار کردن در بايرن‌مونيخ غيرممکن باشد که اکنون هدايت باشگاه جديدي را بپذيرم. احساس خوبي دارم و از زندگي‌اي که هم‌اکنون دارم لذت مي‌برم. مي‌توانم سيگنال‌هايي را که بدنم به من مي‌دهد، حس کنم.

با کنار گذاشته شدن هاينکس از گزينه‌هاي احتمالي هدايت بارسا، نامزدهاي اصلي جانشنيني ويلانووا شامل انريکه، جراردو مارتينو، فرانک دي‌بوئر، روبي، لودروپ، يورگن کلوپ، مارسلو بيلسا و روبرتو مانچيني مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها