کد خبر: ۱۵۰۶۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۳۱ تير ۱۳۹۲
سرمربی سابق بایرن مونیخ احتمال پیوستنش به بارسلونا را رد کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ یوپ هاینکس پس از درخشش فوق‌العاده فصل گذشته در بایرن‌مونیخ از هدایت این تیم کنار گذاشته شد تا گواردیولا رسما سرمربی این تیم شود.

 

بسیاری بر این باور هستند که هاینکس پس از درخشش در فصل 13-2012 به دنبال بازنشستگی خواهد بود اما سرمربی 68 ساله هرگز بازنشستگی خود را رسما اعلام نکرد.

 

هاینکس که به دلیل چند فصل مربیگری در اسپانیا در تیم‌های اتلتیک بیلبائو، تنه‌ریف و رئال مادرید به زبان اسپانیایی مسلط است، به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی تیتو ویلانووا مطرح شد. این در حالی است که سرمربی سابق بایرن این احتمال را رد کرد و گفت: «سرم با سرگرمی‌هایی که دارم و ورزش کردن شلوغ است. حیوانات و باغ بزرگ خودم را دارم که وقتم را به آنها اختصاص می‌دهم.»

 

وی ادامه داد: «فکر می‌کنم برای من پس از کار کردن در بایرن‌مونیخ غیرممکن باشد که اکنون هدایت باشگاه جدیدی را بپذیرم. احساس خوبی دارم و از زندگی‌ای که هم‌اکنون دارم لذت می‌برم. می‌توانم سیگنال‌هایی را که بدنم به من می‌دهد، حس کنم.»

 

با کنار گذاشته شدن هاینکس از گزینه‌های احتمالی هدایت بارسا، نامزدهای اصلی جانشنینی ویلانووا شامل انریکه، جراردو مارتینو، فرانک دی‌بوئر، روبی، لودروپ، یورگن کلوپ، مارسلو بیلسا و روبرتو مانچینی می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها