کد خبر: ۱۵۰۷۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۳۱ تير ۱۳۹۲
کارلوس کروش مي گويد تيم ملي ايران نبايد در جام جهاني جوجه اردک زشت مسابقات باشد. او به همين دليل مي خواهد تيمش را حسابي جنگنده به بازي ها ببرد.

به گزارش 598 به نقل از خبر آنلاين:کاشف نسل طلايي فوتبال پرتغال، معمار فوتبال نوين ليگ جزيره و... القابي است که به کارلوس کروش داده شده، نه به اين خاطر که اين مربي پرتغالي به جام‌ها و عناوين بسياري دست يافته، بلکه به اين خاطر که از کروش همواره به‌عنوان مربي ابداع‌گر و نوآور نام برده مي‌شود که هميشه ترفندهاي جديدي در آستين داشته و توانايي شگفت‌زده کردن همگان به‌خصوص شاگردان خود را دارد؛ همان‌طور که نويل بازيکن سابق منچستريونايتد در کتاب خاطرات خود به آن اشاره کرده است. کروش در آستانه بازي منچستر با بارسلونا با استفاده از تشک در تمرينات دفاعي تيمش و مرور مداوم تدابير هجومي حريف با مدافعانش موفق شد دفاعي مستحکم و شکست‌ناپذير را به مصاف قوي‌ترين خط تهاجمي جهان بفرستد و همان‌طور که اخيراً در کره‌جنوبي با استفاده از حرف‌هاي نسنجيده چوي و چاپ تصاوير او با پيراهن ازبکستان و تحريک احساسات ملي‌پوشان کشورمان موفق شد از احساسات و غيرت بازيکنان ايراني به‌عنوان مخرب‌ترين سلاح آنها براي صعود به جام‌جهاني استفاده کند. هرچند که ملي‌پوشان کشورمان در اردوي اولسان پس از ديدن تصاوير چوي بر در و ديوار اتاق خود شگفت‌زده شدند اما به نظر مي‌رسد شگفتي‌هاي اصلي هنوز در راه است و کروش طي فرصت يک‌ساله باقي‌مانده تا جام‌جهاني سورپرايزهاي بسياري براي آنها داشته باشد که يکي از آنها را در جام‌جهاني گذشته براي تيم‌ملي پرتغال رو کرد.
تيم کروش در پادگان


*به گزارش سايت «تين ترسا» اسپانيا، کارلوس کروش از جمله مربياني است که براي موفقيت تيمش از هيچ اقدامي فروگذار نمي‌کند. او که هم‌اکنون وظيفه آماده‌سازي تيم‌ملي ايران براي حضور در جام‌جهاني را برعهده دارد، چهار سال قبل چنين وظيفه‌اي را در قبال تيم‌ملي پرتغال عهده‌دار بود. کروش که جام‌جهاني را همان جنگ جهاني مي‌داند براي آماده‌سازي ذهني بازيکنان خود براي حضور در عرصه جنگ (جام‌جهاني) اردويي در يکي از پادگان‌هاي کشورش ترتيب داد و از افسران نيروي هوايي پرتغال خواست تا در آماده‌سازي بازيکنان به او کمک کنند.

 


کروش طي جلسه‌اي در استاديوم Luso با افسران نظامي، از آنها خواست جلسات آموزش نظامي براي ملي‌پوشان اين کشور برگزار کنند، به اين ترتيب ملي‌پوشان پرتغالي و حتي کريس رونالدو با حضور در پادگان و پوشيدن لباس‌هاي نظامي در تمرينات دشوار نظامي شرکت کردند. جالب اينکه کروش در اين اردو خود را کنار کشيده و به افسران نظامي درخصوص تمرينات نظامي ملي‌پوشان پرتغالي اختيار تام داده بود تا هيچ‌يک از بازيکنان نتوانند از زير اين تمرينات دشوار فرار کنند. اين قطعاً مي‌تواند خط و نشان جدي براي ملي‌پوشان فوتبال کشورمان باشد تا بدانند که قطعاً حضور در ترکيب تيم‌ملي در جام‌جهاني به هيچ‌وجه براي آنها آسان نخواهد بود به‌خصوص که کروش پيش از اين هشدار داده بود که نمي‌خواهد تيمش در جام‌جهاني جوجه اردک زشت رقابت‌ها باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها