کد خبر: ۱۵۱۰۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
به گزارش ايرنا، مهدي تاج روز دوشنبه در نشست بليت فروشي الكترونيكي بازي هاي ليگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران در باره گران شدن بليت هاي ليگ برتر فوتبال گفت: از نظر ما گراني خوب نيست اما هيات رييسه و باشگاه ها انتظار افرايش قيمت بليت ها را داشتند. فكر مي كنم افزايش ۲۰ درصدي پس از سه سال زياد نيست.
وي در مورد اعتراض محمد رويانيان به برنامه پرسپوليس در ليگ برتر فوتبال افزود: ما از مديران باشگاه ها خواسته بوديم اعتراض هاي خود را به ما اعلام كنند اما رويانيان به جاي اين كار مصاحبه كرد.
سرپرست سازمان ليگ در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا رويانيان بيش از حد اعتراض نمي كند؟ گفت: بايد به دو باشگاه بزرگ پرسپوليس و استقلال حق اعتراض بدهيم.
وي در باره بليت فروشي الكترونيكي در فصل جديد مسابقات ليگ برتر فوتبال اظهار داشت: پيش از اين در باره مزاياي بليت فروشي الكترونيكي صحبت كرده ام اما زماني كه من به سازمان ليگ آمدم با توجه به ازدحام جمعيتي كه يك شب قبل از دربي مقابل ورزشكار آزادي تهران حضور داشتند، خواهان انجام بليت فروشي اينترنتي شدم.
وي تصريح كرد: ما به جاي اينكه به مردم چلوكباب بدهيم كه آنان را براي شب خوابيدن جلوي ورزشكاه راضي نگهداريم، بهتر است كاري كنيم در كمترين زمان ممكن به ورزشگاه بيايند و روي صندلي هاي خود بنشينند. اين سامان دهي به سود ورزش و فوتبال ايران است. به همين دليل قراردادي را با شركت برهان مبين كه زيرنظر نهاد رياست جمهوري است، بسته ايم تا الكترونيك شدن بليت فروشي ها انجام شود.
سرپرست سازمان ليگ فوتبال افزود: قرار بود اين كار از بازي پرسپوليس تهران و تراكتورسازي تبريز آغاز شود اما گزارشاتي را شنيده ام كه به شدت نگران شدم.
وي ادامه داد: تا اين لحظه از ۱۰۰ هزار بليت فقط كمتر از سه هزار بليت به صورت الكترونيكي خريداري شده است اما پيش بيني مي كنيم ۱۰۰ هزار نفر براي مشاهده اين بازي به ورزشگاه بيايند و به همين دليل ممكن است در اين ديدار هم بليت فروشي الكترونيكي داشته باشيم و هم بليت فروشي حضوري.
تاج با اشاره به شماره گذاري صندلي هاي طبقه اول ورزشگاه آزادي تهران گفت: طبقه پايين ورزشگاه آزادي شماره گذاري شده است تا هر كسي پس از خريد بليت سر جاي خودش بنشيند و طبقه بالا نيز با توجه به ظرفيت، بليت فروشي خواهد شد.
وي ادامه داد با توجه به حضور زياد هواداران تيم هاي پرسپوليس تهران و تراكتورسازي تبريز در اين بازي مانده ايم كه چه راه حلي براي حضور آنان بيانديشيم كه در نهايت برخي دوستان پيشنهاد دادند از بازي اول براي بليت فروشي الكترونيكي سخت گيري نكنيم.
به همين دليل تصميم گرفتيم در ورزشگاه آزادي تهران نيز بليت فروشي حضوري داشته باشيم اما به طور حتم از بازي سوم و چهارم فقط بليت فروشي اينترنتي خواهيم داشت.
تاج افزود: از رسانه ها انتظار داريم در اين راه همراه ما باشند و مردم را به خريد بليت الكترونيكي تشويق كنند.
وي با اشاره به برگزاري مراسم قرعه كشي ليگ برتر فوتبال و همچنين اتمام به موقع ليگ سال گذشته گفت: همه از سال ۶۸ من را در فوتبال مي شناسند و مي دانند هميشه روي حرف خود ايستاده ام و ديديد ليگ برتر را در تاريخي كه گفتم به پايان رساندم و اگر اين اتفاق رخ نمي داد، همچنان ليگ در حال برگزاري بود.
تاج خاطرنشان كرد: در خصوص مراسم قرعه كشي و انتخاب برترين هاي ليگ نيز با وجود نقاط ضعف، كار خوبي را به نمايش گذاشتيم. قرار شده آيين نامه اي براي اين كار نوشته شود تا از سال آينده و حتي زماني كه من هم نبودم اين مراسم به شكل كاملتري از جمله انتخاب بهترين بازيكن زن، بهترين گلزن زن و بهترين هيات برگزار شود.
سرپرست سازمان ليگ فوتبال ايران در خصوص اعتراض برخي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني اين شورا به روزه خواري بازيكنان تيم فوتبال استقلال تهران در تمرينات و بازي دوستانه اين تيم گفت: در باره روزه خواري به همه باشگاه ها نامه نوشتيم كه رعايت موازين را انجام دهند و اگر باشگاهي اين مساله را رعايت نكرده باشد، بايد مقابل آن بايستيم.
وي تاكيد كرد: شك ندارم همه مديران باشگاه هاي ما از جمله علي فتح الله زاده اهل نماز و روزه هستند و آنان بايد مراقب تيم هاي خود باشند.
وي در باره آخرين وضعيت باشگاه هاي بدهكار خاطرنشان كرد: ما در اين زمينه بسيار محكم ايستاده ايم و مي خواهيم با كمك باشگاه ها، بدهي هاي آنان را پرداخت كنيم.
تاج در خصوص آيا قرار نيست مانع از حضور باشگاه هاي بدهكار در ليگ برتر فوتبال شويد؟ گفت: هيچ گاه شهرداري به دليل پرداخت نشدن عوارض، برق خانه شما را قطع نمي كند و فكر مي كنم ما هم بايد در اين جا كار اصولي انجام دهيم. ما هم مي خواهيم كار اصولي در مورد اين باشگاه ها انجام دهيم.
خوشبختانه بدهي آنان بسيار كاهش يافته است. قرار شده ۳۰ درصد از اين بدهكاري ها را از محل درآمد باشگاه ها در سازمان ليگ پرداخت كنيم.
وي ادامه داد: در حال حاضر از ۱۶ باشگاه حاضر در ليگ برتر فوتبال فقط هفت تيم بدهكار وجود دارد و خوشحالم تعداد باشگاه هاي بدهكار كم شده است و اميدوارم كمتر هم شود. همه باشگاه هاي ما مي خواهند بدهي هاي خود را بپردازند و مديران عامل آنها نيز اين مساله را تاييد كرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها