کد خبر: ۱۵۱۱۵۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
پیشکسوت بازیگری سینما خطاب به دروازبان استقلال گفت: «کاش اون بیانیه رو درباره تیم ملی نمی‌دادی یا حداقل قبلش با چهارتا بزرگ‌تر مشورت می‌کردی.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ در ضیافت افطاری که به بهانه تجلیل از داریوش ارجمند - بازیگر سینما - در مجموعه نگار پاسداران برگزار شد مهمانان ویژه‌ای از باشگاه استقلال حضور داشتند.

 

در حاشیه این مراسم بحث جالبی بین داریوش ارجمند و مهدی رحمتی در خصوص غیبت این دروازه‌بان در تیم ملی درگرفت. ارجمند به رحمتی گفت: «از بچه دو ساله هم اگر بپرسی بهترین دروازه‌بان ایران کیه می‌گه مهدی رحمتی. کاش اون بیانیه رو درباره تیم ملی نمی‌دادی یا حداقل قبلش با چهارتا بزرگ‌تر مشورت می‌کردی.»

 

رحمتی که حنیف عمران‌زاده را هم در کنار خود داشت در پاسخ به ارجمند گفت: «آقا من اون موقع شرایط روحی خوبی نداشتم. شاید اشتباه کرده باشم اما فکر می‌کنم توی این سال‌ها اونقدر برای تیم ملی زحمت کشیده بودم که اشتباهم نادیده گرفته بشه. کادر پزشکی تیم ملی در جریانه که بعضی از بازی‌ها رو با چه آسیب‌دیدگی‌هایی وایسادم تو دروازه. حالا هم یه سال تا جام‌جهانی مونده. اگه حقم باشه می‌رم جام‌جهانی. به هر حال یه خدایی هم اون بالا هست.»

 

جالب این‌که داریوش ارجمند معتقد بود اگر رحمتی درون دروازه نباشد بازی‌های تیم ملی در جام جهانی دیدن ندارد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها