کد خبر: ۱۵۱۶۵۲
زمان انتشار: ۲۳:۴۹     ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
اسطوره هلندی باشگاه بارسلونا مدعی شد سرمربی تازه این تیم را نمی‌شناسد.

به گزراش خبرگزاری فارس، مارتینو که به مدت دو سال هدایت باشگاه بارسلونا و جانشینی ویلانووا را پذیرفت اکثر دوران بازی خود را در آرژانتین گذراند و یوهان کرویف در این باره اظهار داشت: تاتا؟ نمی‌شناسمش. واقعا هیچ چیز درباره او نمی‌دانم.

این در حالی است که لیونل مسی، ستاره بارسلونا که کارش را در باشگاه سابق مارتینو یعنی نیوولز اولد بویز آغاز کرده حضور مارتینو به عنوان مربی در این باشگاه را یک سورپرایز خوانده است.

الویو پائولوروسو، مربی بدنسازی مارتینو اعلام کرده بود: اگر بارسلونا مارتینو را به خدمت نگیرد، حسرت خواهد خورد. نیوولز اولد بویز بارسلونای آمریکای جنوبی بود.

وی در این باره ادامه داد: مارتینو 24 ساعت روز را برای فوتبال زندگی می‌کند. او همه‌ چیز را می‌شناسد؛ بازیکنان، سیستم‌ها و به خوبی خودش را با آنها وفق می‌دهد.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق اسپانیول و هم‌وطن مارتینو خاطرنشان کرد: بارسلونا در جذب وی صد درصد درست عمل کرد. تاتا ارزش‌هایی که یک مربی برای هدایت یک تیم پرستاره به آن نیاز دارد را در اختیار دارد.

وی افزود: فلسفه فوتبالی وی با بارسلونا هم‌راستا است و هیچ مشکلی برای هماهنگی با آن ندارد. مارتینو از کار کردن با بازیکنان جوان لذت می‌برد و واقعا عاشق کارش است.

خوان آنتونیو پیزی، بازیکن سابق بارسلونا نیز در این باره اعلام کرد: مارتینو دوست دارد با سیستم 3-3-4 بازی کند؛ با دو مدافع که مثلا دو مدافع هجومی بازی کنند؛ درست مثل بارسا و با یک هافبک که بازی را کنترل می‌کند.

وی افزود: بهترین مسئله درباره مارتینو سادگی وی است؛ او کارها را بسیار روشن و آسان می‌کند. بسیار صادقانه درباره شیوه‌ای که دوست دارد بازی طبق آن انجام شود، صحبت می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها