کد خبر: ۱۵۲۶۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ چهار تن در پی تصادف پژو و کامیون خبر داد.
 سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته در کشور، گفت: برابر اعلام پلیس‌راه استان لرستان در ساعت 6:20 صبح امروز (یکشنبه) یک دستگاه سواری پژو 405 و یک کامیون بنز با یکدیگر برخورد کردند.

وی با بیان اینکه این تصادف در کیلومتر 15 جاده روستایی «ده‌ترکان» رخ داد، گفت: در این حادثه چهار تن کشته شدند و یک تن مجروح شد.

به گفته رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، کارشناسان تصادفات پلیس‌راه علت این حادثه را انحراف به چپ از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام کردند.

وی افزود: برابر اعلام پلیس‌راه استان گیلان، بر اثر واژگونی یک‌دستگاه سواری پراید درکیلومتر 44 جاده تالش به صومعه‌سرا پنج تن مجروح شدند که کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را عدم‌توجه به جلو از جانب راننده سواری اعلام کردند.

سلبی افزود: همچنین برابر اعلام پلیس‌راه استان سیستان و بلوچستان صبح روز یکشنبه (امروز)، واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 درکیلومتر 70 محور جکیگور به ایرانشهر موجب مرگ دو تن و مجروح‌شدن دو تن دیگر شد.

به گفته رییس مرفوک راهور ناجا کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام کردند.

وی در مورد آخرین شرایط جوی کشور گفت: براساس آخرین گزارش دریافتی، کلیه محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها