کد خبر: ۱۵۳۱۵۹
زمان انتشار: ۲۱:۲۷     ۰۸ مرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دو اتفاق بسیار ناخوشایند برای پرسپولیس افتاده که با درخواست و تاکید هیئت مدیره با جدیت باید آنها را پیگیری کنم.
 محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تازه‌ترین اتفاقات در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمام ایرانی‌های عزیز را در شب هایی که متعلق به علی(ع) است، دارم.

وی افزود: پس از انتخاب هیئت مدیره جدید تصمیم گرفتیم تا سری به علی دایی و بازیکنان به صورت دسته جمعی بزنیم به همین دلیل همراه با اعضای هیئت مدیره در تمرینات پرسپولیس شرکت کردیم و به بازیکنان خسته نباشید گفتیم. همچنین پاداش ناقابلی را به بازیکنانی که البته چشم‌داشتی هم ندارند، دادیم تا آنها بدانند که یاد آنها هستیم. به تمرین پرسپولیس رفتیم تا تاکید کنیم در بازی با ذوب آهن و مس کرمان بچه‌ها باید ششدانگ حواس‌شان باشد که بازی خوب انجام دهند چون هواداران پرسپولیس دیگر نیاز به خوشحالی دارند.

وی تاکید کرد: مردم دوست دارند پرسپولیس فقط ببرد و از زمین دست پر خارج شود که خوشبختانه همه چیز خوب است و در نشست هم همه چیز عالی بود. این اولین حضور هیئت مدیره در ورزشگاه درفشی‌فر و تمرین پرسپولیس بود. پس از انتخاب جدید که همگی خوشبختانه از دایی نیز حمایت قاطع خود را نشان دادند.

مدیرعامل قرمزپوشان خاطرنشان کرد: در جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره‌ای که در درفشی‌فر برگزار شد، دو نکته بسیار مهم مورد بحث قرار گرفت. متاسفانه یک رسانه با انداختن عکسی از قاسم دهنوی بر روی صفحه‌اش احساس تمام اعضای هیئت مدیره و تیم را جریحه‌دار کرده است و باور کنید همه از این کار تعجب‌زده بودند. خوشبختانه این روزنامه یکی از پرتیراژترین روزنامه‌های ایران است و بسیار وزین کار خود را دنبال می‌کند، اما متاسفانه برخورد بسیار نامناسب و عجیبی را با بازیکن ما داشت.

وی افزود: از طرف دیگر یکی از مدیران فوتبالی ما یعنی مدیرعامل سپاهان رفتار بسیار بدی را با یک اطلاعیه و بیانیه بر روی سایت خودش داشت و همه چیز را تحت‌الشعاع قرار داد. ما بسیار ناراحتیم و به همین دلیل اعضای هیئت مدیره با تاکید فراوان از من خواستند تا حرکت ناپسند این روزنامه و مسئولان سپاهان را با جدیت پیگیری کنم که من همین کار را انجام می‌دهم.

رویانیان ادامه داد: چرا فریاد ما به گوش کسی نمی‌رسد. دو بازیکنی که با ما قرارداد دارند الان در سپاهان راست راست می‌چرخند و بازی می‌کنند و حتی تخلف‌شان از دهنوی خیلی بیشتر است و اگر اینطور نباشد حداقل اندازه دهنوی است ولی بنده خدا دهنوی را هر بلایی سرش خواستند آوردند و اینطور باید عکس او را در یک رسانه مانند افراد سابقه‌دار بزنند ولی بازیکنان دیگر کار خود را انجام دهند. قرار بود کمیته انضباطی پس از نشستی این مشکل را حل کند ولی متاسفانه حکم برای ما صادر شده و برای آنها همینطوری مانده است.

وی خاطرنشان کرد: همیشه برای پرسپولیس هر اتفاقی که می‌افتد، خیلی زود روی سر ما خراب می‌شود. هرچه شوک و اتفاقات عجیب است روی سر ما می‌ریزد اما وقتی می‌خواهند یک چیزی را به ما بدهند دیرتر از همه و در بدبختی آن را می‌گیریم. این هم شانس ماست. در فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی، کمیته داوران، دپارتمان داوران، همه جای فدراسیون فوتبال، شوک‌ها و حکم‌ها آنلاین برای ما صادر می‌شود. ولی حق ما را نمی‌دهند، آنقدر هم فریاد می‌زنیم به هیچ جا نمی‌رسد.

وی افزود: مثلا بازیکن ما را معروف و با او برخورد انضباطی می‌کنند، اما از طرف دیگر با بازیکنی که همین کارها را کرده راحت کنار می‌آیند. آقایان،‌ بازیکنی با سه جا قرارداد امضاء کرده چرا داد و فریاد ما را نمی‌شنوید. چرا با او برخورد نمی‌کنید؟ با این کارهایتان این بازیکن سال دیگر هم باز به کارهایش ادامه می‌دهد. معلوم است که عدالت در فوتبال ما یکطرفه است. اعضای هیئت مدیره پرسپولیس همه ناراحتند چون ما دوست نداریم فقط کتک خور باشیم این موضوع را پیگیری می‌کنیم و دست بردار هم نیستیم. مشکل ما با سپاهان به شهادت خود آقای حسن‌زاده در جلسه‌ای برطرف شد اما نمی‌دانم به یکباره در آستانه سفرمان به اصفهان دوباره آقایان چه اتفاقی برایشان افتاد. متاسفانه هر مشکل ما برطرف می‌شود بعد از چند روز آتشفشان می‌شود به همین دلیل به زودی یک تیم کتک‌خوری راهی لیگ خواهیم کرد، تا با کمک تیم «ب» کتک‌های دیگر را از کمیته‌های دیگران بخوریم تا به تیم اصلی ما ضربه‌ای وارد نشود!

وی در پایان در خصوص خلعتبری گفت: دو روز پیش با خلعتبری حرف زدم. مدیر برنامه او به عنوان نماینده ما در حال پیگیری کارهاست. عجمانی‌ها خیلی سخت‌گیری می‌کنند. او با عجمان قرارداد داشته و موضوعش با بازیکنانی که گفتند ما می‌خواهیم به امارات برویم فرق دارد. آنها می‌خواستند بروند اما معلوم نبود که بروند ولی خلعتبری قبلا قرارداد بسته بود. عجمان هم خبرهای ایران را پیگیری می‌کند ما می‌خواهیم همه چیز را ساکت کنیم تا آنها هم در فضایی آرام قرار بگیرند، اما این اتفاق نمی‌افتد و شماها اجازه نمی‌دهید که این اتفاق بیفتد. مسائل خلعتبری فقط فوتبالی نیست و کم‌کم از بحث مالی هم در حال خارج شدن است که می‌بینید آنها هم نظرات خودشان را و مخالفت‌های‌شان را بارها اعلام کردند. حالا باید ببینیم که خدا چه می‌خواهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها