کد خبر: ۱۵۳۲۰۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۰۸ مرداد ۱۳۹۲
جوزپه ماروتا، مدير باشگاه يوونتوس، مسئولان برگزاري رقابت هاي سري آ را به دليل ديدارهاي دشوار يوونتوس در هفته هاي ابتدايي فصل جديد سري آ مورد انتقاد قرار داد.

بيانکونرها که در دو فصل اخير قهرمان سري آ شدند، فصل جديد را با ديدار خارج از خانه مقابل سمپدوريا، تنها تيمي که آنها را در هر دو ديدار رفت و برگشت فصل گذشته شکست داد، آغاز خواهند کرد و سپس در هفته هاي آخر سپتامبر، بايد به ترتيب با تورينو، ميلان و فيورنتينا روبرو شوند؛ ضمن آنکه در اين مدت، دو ديداردر چمپيونزليگ نيز انجام خواهند داد.

موراتا معتقد است با توجه به اينکه يوونتوس يکي از نمايندگان ايتاليا در رقابت هاي اروپايي است، بايد برنامه بازي هاي اين تيم با دقت بيشتري تنظيم مي شد.

او در گفتگو با توتو اسپورت گفت:" بي ترديد اين برنامه در مقايسه با چند فصل اخير دقت کمتري دارد.در اين فصل در نزديکي ديدارهاي اروپايي، بازي هاي مهمي براي ما گذاشته شده که کار را براي ما دشوار مي کند.

ليگ بايد از تيمي که نماينده ايتالياست، بهتر محافظت کند. مي دانم اين کار دشوار و حتي گاهي اوقات غيرممکن است اما اين به سود همه است."

او همچنين در مورد شايعه جدايي مائوريسيو ايسلا گفت:" ايسلا بازيکن ماست. اينکه اينتر به دنبال اوست را تکذيب نمي کنم اما ما مي خواهيم او را حفظ کنيم چون جانشيني برايش نداريم.

او به ما گفت که مي خواهد بماند و کونته هم تاکيد کرده که او بازيکن يوونتوس است."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها