کد خبر: ۱۵۳۵۷۵
زمان انتشار: ۲۳:۱۹     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال ملوان بندرانزلي مدعي شد، پيروزي در دربي گيلان براي مردم اين شهر از نان شب هم واجب‌تر است.
حسن اشجاري درباره شکست يک بر صفر ملوان مقابل صباي قم در هفته اول ليگ برتر اظهار داشت: در روز بازي هواي قم بسيار گرم بود و حتي قمي‌ها عنوان مي‌کردند تا به امروز دماي 47 درجه را تحمل نکرده بودند! با وجود اين شرايط بازي خوبي انجام داديم اما شکست خورديم.

به نقل از تسنيم، وي با يادآوري اينکه در هفته‌هاي اول ليگ برتر تيم‌ها به هماهنگي لازم نرسيده‌اند، افزود: در دقايق ابتدايي نيمه اول بازي 10 نفره شديم که اين مسئله کارمان را سخت کرد اما با اين وجود مي‌توانستيم مقابل صبا بازنده نباشيم.

مدافع - هافبک ملوان درباره دربي گيلان بين ملوان و داماش خاطر نشان کرد: طبيعتا پيروزي مقابل داماش براي انزلي‌چي‌ها از اهميت زيادي برخوردار است. بدون شک در اين بازي از امتياز ميزباني استفاده خواهيم کرد و 3 امتياز را مقابل هواداران خود کسب مي‌کنيم.

اشجاري با اشاره به تيم داماش گفت: ظاهرا تيم داماش در بازي اول خود خوب بازي کرده است اما دربي هميشه شرايط متفاوتي دارد و نمي‌توان روي بازي‌هاي گذشته 2 تيم حساب کرد.

وي افزود: داماش بيشتر بازيکنان خود را حفظ کرده و تنها چند بازيکن از جمله عليرضا جهانبخش و حسين ابراهيمي را از دست داده است. از سوي ديگر تيم تغييرات زيادي داشته و با ترکيبي متفاوت از فصل گذشته وارد مسابقات شده است.

مدافع - هافبک ملوان با بيان اينکه «دربي هميشه براي گيلاني‌ها حساس بوده است»، گفت: اين بازي براي هواداران 2 تيم حساسيت زيادي دارد ولي براي ما بازيکنان مسابقه‌اي است که فقط 3 امتياز دارد. دوست دارم در روز بازي با داماش ورزشگاه تختي انزلي را به رنگ سفيد ببينم و هواداران مانند هميشه ملوان را تشويق کنند.

اشجاري ضمن تاکيد براينکه براي بازيکنان داماش کري نمي‌خواند، افزود: بازيکنان داماش دوستان قديمي ما هستند. همانطور که گفتم اين ديدار براي طرفداران حساس بوده اما براي بازيکنان تنها 3 امتياز دارد. با اين حال واقعيتش را بخواهيد پيروزي مقابل داماش براي مردم انزلي از نان شب واجب‌تر است!

وي در خاتمه تصريح کرد: به نظرم دربي گيلان همانند ديدار پرسپوليس و استقلال است، چرا که هواداران 2 تيم حاضرند تيم‌شان در کل مسابقات ليگ بد بازي کند ولي در دربي گيلان پيروز شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها