أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۳۹۹۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
باشگاه ليورپول براي جذب "ديه‌گو کاستا" پيشنهاد 22 ميليون پوندي خود را به باشگاه «آتلتيکو مادريد» ارائه داد.
ديه‌گو کاستا، مهاجم 24 ساله برزيلي آتلتيکو مادريد فصل گذشته يکي از بهترين بازيکنان آتلتيکو مادريد بود و تيم‌هاي زيادي براي به خدمت گرفتن اين بازيکن تمايل خود را ابراز کردند.

به گزارش ايسنا، ليورپول آخرين تيمي است که به صورت جدي خواهان جذب اين مهاجم برزيلي شده است. مسئولان ليورپول که شايد لوئيس سوآرس را در فصل نقل و انتقالات از دست خواهند داد با ارائه پيشنهاد 22 ميليون پوندي خواهان به خدمت گرفتن مهاجم 24 ساله برزيلي شدند. ديگو کاستا فصل گذشته طي 44 بازي براي آتلتيکو مادريد موفق شد 20 گل به ثمر برساند. اين مهاجم برزيلي قابليت اين را دارد تا در منطقه چپ زمين نيز بازي کند.

به نقل از اکسپرس، در صورتي که کاستا به ليورپول بپيوندد اين بازيکن سومين خريد اسپانيايي ليورپول در اين فصل است. ليورپول پيش از اين آسپاس را از سلتاويگو و لوئيس آلبرتو را از سويا به خدمت گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها