کد خبر: ۱۵۴۸۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
بازيساز جديد تيم فوتبال استقلال گفت: «كمپاني مثل داداشم است و دائم در تماس هستيم. تلاش مي‌كنم كه حتما او به ايران بيايد و يك بازي استقلال را در تهران ببيند.»

به گزارش 598؛ گوران لاوره، هافبك بلندقامتي كه در اردوي اوكراين به استقلالي‌ها ملحق شد و مقابل ديناموكيف هم به ميدان رفت سرانجام به تهران آمد و طي عقد قراردادي يكساله به آبي‌هاي پايتخت پيوست. لاوره را ديگر بايد بازيكن استقلال بدانيم. او مهارت بازي در پست پلي‌ميكر را هم دارد؛ جايي كه استقلال در فصل جاري به شدت دنبال يافتن مهره گمشده‌اش مي‌گردد. گفتگو با لاوره پرده از مكنونات ذهني اين صربستاني كه براي نخستين بار فوتبال ايران را تجربه مي‌كند برمي‌دارد.


* سرانجام به استقلال ملحق شدي؛ چه احساسي داري؟
- از روز اولي كه بازيكنان و سرمربي استقلال را ديدم حس خوبي به من دست داد. اينجا محيط بسيار مطلوبي است. روحيه خوبي در تيم حاكم است. از وقتي كه اينجا هستم (منظورش در تمرين‌هاي استقلال است) احساس مي‌كنم مي‌توانم چيزي‌هايي به تيم اضافه كنم.


* قبل از حضور در استقلال چه شناختي از اين تيم داشتي؟
- مي‌دانستم استقلال جزو دو باشگاه محبوب آسيا است.


* خودت هم از كارنامه‌اي كه تا حالا در فوتبال داشتي براي‌مان بگو.
- از هشت سالگي در آكادمي پارتيزان بودم و آكادمي اين تيم را تمام كردم. 16 سالم كه شد در جام جهاني زير 16 سال كاپيتان تيم زير 16 سال يوگسلاوي سابق بودم. بعد از جام جهاني زير 16 سال، تيم اندرلخت به دنبال من آمد. هشت سال براي اين تيم بازي كردم، دو قهرماني با اين تيم به دست آوردم و در چمپيونز ليگ براي اين تيم بازي كردم. سپس به ليگ برتر هلند رفتم و 4 سال براي گرامينيخن هلند بازي كردم. به ليگ برتر انگليس هم رفتم. براي تيم بارنزلي بازي كردم. به نظر من ليگ انگليس بهترين ليگ براي ادامه فوتبال است. در ادامه برگشتم همان جايي كه همه چيزم از آنجا شروع شده بود و اكنون نيز بازيكن استقلال هستم.


* بازي‌هاي اين تيم را ديده بودي؟
- بازي با سپاهان را ديدم، همچنين بازي‌هاي قبلي‌ مقابل گسترش فولاد را نيز دنبال كردم.


* از بازيكنان سرشناس ايراني كسي را مي‌شناختي؟
- در اوكراين كه به اردوي اين تيم (استقلال) رفتم با همه بازيكنان آشنا شدم و خيلي رابطه نزديكي پيدا كرديم. طبيعي است بازيكناني كه در تيم ملي ايران حضور دارند را نيز مي‌شناسم. از بازي‌هاي ملي فقط بازي جام جهاني 1998 ايران و يوگسلاوي كه از روي ضربه ايستگاهي ميهايلويچ گل زد و يك - صفر يوگسلاوي پيروز شد در خاطر من هست.


* خودت سابقه بازي ملي داشتي؟
- در المپيك 2004 به ميدان رفتم و براي تيم ملي زير 21 سال صربستان بازي كردم.


* هدفت از حضور در استقلال چيست؟
- قهرماني در آسيا و تجربه زندگي كردن در كشوري مثل ايران.


* شرايط زندگي در ايران چطور است؟
- از زندگي در ايران لذت خواهم برد و اميدوارم راه را براي بازيكنان خيلي خوب ديگري كه هستند باز كنم تا آنها هم به ايران بيايند.


* دوستان معروف تو كدام بازيكنان هستند؟
- كمپاني و لوييز سوارز دوستان صميمي من بودند. با اين دو بازيكن بازي مي‌كردم هنوز هم با هم تماس داريم. با سوارز در همان تيم گرامينيخن بازي مي‌كردم، با كمپاني در اندرلخت بازي مي‌كردم. هر دو بازيكن حضورم را در استقلال تبريك گفتند. كمپاني مثل داداشم است و دائم در تماس هستيم. تلاش مي‌كنم كه حتما او به ايران بيايد و يك بازي استقلال را در تهران ببيند.


* خيلي‌ها معتقدند حق استقلال مقابل سپاهان باخت نبود.
- بله، چون استقلال بهتر بازي كرد. استقلال در اين ديدار يك مقدار بدشانس بود. پنالتي كه به سود سپاهان اعلام شد درست نبود. اگر بازي 2 - صفر نمي‌شد استقلال مي‌توانست برنده شود.


* و صحبت پاياني...
- اميدوارم با استقلال تاريخ ساز شويم. افتخار مي‌كنم در اين تيم بازي كنم.
ايران ورزشي
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها