کد خبر: ۱۵۵۲۸۰
زمان انتشار: ۱۶:۱۵     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
کفاشيان در خصوص تلاش برای بازگرداندن خلعتبری از امارات گفت:بعداز پیگیری های باشگاه پرسپولیس و خلعتبری نامه ای به وزیر ورزش وجوانان دادیم تا با حمایت مالی شان مانع حضور ورزشکارانمان در لیگ امارات شوند.

به گزارش 598،علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما نامه ای از مراجع ذیصلاح دریافت کردیم که به هیچ عنوان اجازه رفتن بازیکنان به حوزه خلیج فارس و لیگ امارات به خاطر نام جعلی لیگشان را ندهیم بر این اساس ما هم به دنبال راهکاری هستیم تا خلعتبری را به لیگ ایران بازگردانیم.

کفاشیان در ادامه اظهار داشت: خلعتبری قبل از حکم مراجع ذیصلاح با عجمان امارات قرارداد بسته بود به خاطر همین ما نمی توانستیم مانع حضور خلعتبری در لیگ امارات شویم بر این اساس برای اینکه قراردادش مانع حضور خلعتبری در لیگ امارات شویم بر این اساس برای اینکه قراردادش را این بازیکن با باشگاه عجمان امارات فسخ کند باید یک میلیون دلار خسارت بدهد.

وی درباره مانع شدن جواد نکونام از قرارداد بستن با الشارجه امارات گفت: نکونام زمانی قرارداد با باشگاه الشارجه امارات بسته بود که بخشنامه برای فدراسیون آمده بود براین اساس این بازیکن محدودیت برای حضور در لیگ امارات داشت.

کفاشیان در ادامه تصریح کرد: قضیه جواد نکونام با خلعتبری فرق می کند براساس بخشنامه صادر شده ما برای ماندن نکونام در استقلال پادرمیانی کردیم.

کفاشیان عنوان کرد: بر این اساس ما به نکونام کمک کردیم که در ایران بماند و با یکی از باشگاه های استقلال یا تراکتورسازی قرارداد ببندد. به هر حال ما پول قرارداد نکونام را پرداخت نکردیم بلکه قرار شده که اگر باشگاه استقلال در دادن مبلغ قرارداد نکونام دچار مشکل شد از درآمد باشگاه در سازمان لیگ این مشکل برطرف شود.

وی درباره تهدید خلعتبری از بالابردن پیراهنش بعد از گلزنی در لیگ امارات گفت: من خبری از تهدید خلعتبری از نوشتن خلیج همیشه فارس در پیراهنش ندارم تا در این باره نظری بدهم.

کفاشیان در خصوص فروش ساختمان کمیته ملی المپیک با قیمت پایین گفت: گزارشی به اعضای اجرایی کمیته ملی المپیک ارائه شده است که این ساختمان پایین تر از قیمت کارشناسی شده فروخته شده است.

وی در ادامه بیان داشت: بر این اساس ما در حال استعلام این قضیه هستیم که چرا کارشناسان قبلی قیمت بالاتری برای این ساختمان نسبت به کارشناسان فعلی پیش بینی کرده بودند و به همان قیمت بالا فروخته شده است.

وی درباره فروش این ساختمان به یک شرکت صوری گفت: این شرکت صوری نیست و نام آن در قرارداد ذکر شده است.

وی درباره شایعه فروش ساختمان المپیک به نزدیکان اعضای اجرایی هیأت رئیسه گفت: من در این باره خبری ندارم اما قرار است ابهامات به وجود آمده در جلسه ای با حضور مهار اعضا پیگیری شود.

وی درباره فروش ساختمان به خاطر پرداخت هزینه های المپیک 2012 خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته پول فروش ساختمان المپیک قرار شده برای ساختن ساختمان جدید المپیک صرف شود اما هنوز این اقدام انجام نشده است.

به خاطر همین این پول در حساب سپرده کمیته ملی المپیک گذاشته شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها