کد خبر: ۱۵۵۴۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۱     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: طی چهار ماهه نخست امسال ۱۶۵ تن انواع مواد مخدر در سطح کشور کشف و ضبط شده است.
 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار احمدرضا رادان عصر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده‌ نیروی انتظامی استان لرستان در جمع خبرنگاران افزود: این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

جانشین فرمانده ناجا یادآور شد: در حال حاضر درگیری‌ها را به سمت مرزهای زمینی منتقل کرده‌ایم و در این زمینه نیز دستاوردهای خوبی به دست آورده‌ایم.

وی افزود: امروز در مرزهای زمینی انتقال مواد مخدر به داخل کشور کاهش چشمگیری داشته اما متاسفانه قاچاقچیان از طریق مرزهای دریایی مواد مخدر را به کشور وارد می‌کنند.

جانشین فرمانده‌ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: طی یک برنامه‌ریزی در آینده نیز مرزهای دریایی را هم همانند مرزهای زمینی تقویت می‌کنیم و مانع ورود مواد مخدر به کشور خواهیم بود.

سردار رادان در ادامه داد: اینگونه جابه‌جایی‌ها دو نگاه یک نگاه پویایی و یک نگاه دیگر ایستایی و سکون دارد که توجه بیشتر ما به نگاه پویایی است زیرا در این نگاه مردم سود بیشتری را می‌برند‌.

جانشین فرمانده‌ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با دستور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی دستور بازآمایش فرماندهی‌های انتظامی کل استان‌ها تمام شده است و استان لرستان در این زمینه در سطح پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و ایستگاه‌های پلیس ارتقا یافته است که در آینده نزدیک این ارتقا بیشتر می‌شود.

سردار رادان به بحث کاهش جرائم در کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان شاید کاهش 20 درصدی جرائم در زمینه‌های مختلف بوده‌ایم و این نشان می‌دهد اگر رفتارهای دینی در جامعه رواج پیدا کند قطعاً شاهد کاهش جرایم در سطح جامعه هستیم.

وی افزود: در بحث پلیس افتخاری در سطح کشور ماموریت‌های مختلفی را به این پلیس واگذار کرده‌ایم که بخشی از چالش‌های ما را در موضوع امنیت حل کرده است.

وی گفت: از جوانان و مردم در قالب پلیس‌های محله، منطقه و پلیس‌های تخصصی به صورت پلیس افتخاری استفاده می‌کنیم و این امر در پیشگیری سطح امنیت بسیار مهم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها