کد خبر: ۱۵۶۸۰۶
زمان انتشار: ۰۰:۵۴     ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
رئیس جبهه ایستادگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دکتر حسن روحانی، قلبا معتقد به اعتدال‌گرایی در امور کشور است.

سید علی موسوی‌نور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: هیچ دولتی به اندازه دولت معرفی شده از سوی دکتر روحانی از هر لحاظ دارای تنوع نبوده است.

رئیس جبهه ایستادگی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افراد با گرایش‌های مختلف سیاسی در کابینه حضور دارند که از چپ تا راست و اصولگرا و اصلاح‌طلب با گرایش‌های متنوع و مختلف در میان آن‌ها دیده می‌شود.

موسوی‌نور این تنوع را از جهاتی مثبت و سازنده و از جهات دیگر برای کار و فعالیت سخت دانست و گفت: نقطه مثبت آن تنوع در دیدگاه‌ها و تضارب سلیقه‌ها برای پیشرفت در امور است و نقطه منفی آن به تشتت‌های احتمالی بر می‌گردد.

این فعال سیاسی فرهنگی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن مزایا و معایب این نوع چینش کابینه توسط رئیس‌جمهور تصریح کرد: کار مهم این است که آقای روحانی بتواند آن‌ها را از حال و هوای گذشته خارج کرده و با خود همراه کند.

وی با بیان مثالی در این خصوص گفت: برای نمونه آقای روحانی باید به آقایان نجفی و زنگنه تفهیم کند تا از حال و هوای دولت کارگزاران و اصلاحات خارج شده و مشی اعتدال را در پیش گیرند.

رئیس جبهه ایستادگی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان این‌که اجازه دهیم موضع‌گیری در قبال وزرای پیشنهادی توسط نمایندگان شفاف‌تر شود، تصریح کرد: فضا به گونه‌ای پیش رفته که بسیاری ممکن است هر‌گونه تحلیلی را به گونه‌ای دیگر تفسیر و تعبیر کنند.

موسوی‌نور چیدمان جزیره‌ای برای کابینه روحانی را عنوانی صحیح و اخلاقی ندانست و گفت: نمی‌گویم که این چینش جزیره‌ای بوده است ولی معتقدم که تنوع در چینش از حد استاندارد بالاتر است که خود مشکلات زیادی را برای رئیس‌جمهور و کابینه ایجاد می‌کند.

این فعال سیاسی اصولگرا در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تیپ فکری کابینه به فرض مثال تا اندازه زیادی به تیپ شخصیتی آقایان خاتمی و هاشمی نزدیک است تا به خود آقای روحانی.

موسوی‌نور با بیان این‌که به دنبال خرده‌گیری از کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور محترم نیستیم، تصریح کرد: به هر حال این مطالبی که بیان شد همه در راستای خرد جمعی برای بهبود کارها در آینده است و ما نیز اعتقاد داریم که باید آقای روحانی را کمک کرد تا بتواند مشکلات در ابعاد مختلف از جمله در اقتصاد را در یک پروسه زمانی که با صبر و حوصله مردم مطابقت داشته باشد، برطرف کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها