أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۶۹۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
حسن خسروآبادی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استعفای مسئول بنیاد شهید را تکذیب کرده گفت: مهندس زریبافان تا آخرین لحظه خدمت وظایف خود را تمام و کمال و به‌نحو احسن انجام خواهد داد.
 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حسن خسروآبادی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خادمین خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بنیاد، کار برای شهدا را یک موهبت الهی  می‌دانند و سجده شکر به‌جا می‌آورند، پرسنل و مدیریت‌های خرد و کلان  بنیاد به‌خوبی قدر این فرصت را دانسته هیچ‌کس داوطلب محروم شدن از این افتخار بزرگ نیست.

وی گفت: سیاست بنیاد در خصوص ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تا به امروز حفظ شأن و مقام این عزیزان با رسانه‌ای نکردن خدمات بوده است، لیکن برای اینکه عدم رسانه‌ای شدن خدمات و اعتقاد بر انجام صادقانه وظائف، بدون ادعا و خودنمایی باعث تضییع حقوق پرسنل خدوم بنیاد نشود، تنها بخشی از اقدامات زیربنایی و غیرخدماتی خادمین خانواده‌های شهدا و ایثارگران در گزارش‌های آتی به استحضار امت شهیدپرور خواهد رسید.

خسروآبادی افزود: مهندس زریبافان به‌عنوان ریاست بنیاد و خادم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز با افتخار تا آخرین لحظه خدمت در بنیاد، وظایف خود را تمام و کمال و به‌نحو احسن انجام خواهد داد و از هیچ تلاشی در راه خدمت به این عزیزان دریغ نخواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها