کد خبر: ۱۵۸۰۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: خوب است ذوب آهن را هم به عنوان يک تيم بزرگ ببينند و براي اين تيم نيز از داوران با تجربه استفاده کنند.
خسرو ابراهيمي با انتقاد از قضاوت در ديدار ديشب تيمش برابر سايپا، اظهارکرد: ذوب‌آهن براي برخي از داوران طرح کاد شده است. پرسش من اين است که داوري که در اين مسابقه به قضاوت پرداخت چند تا بازي در ليگ قضاوت کرده بود؟ خوب است ذوب‌آهن را هم به عنوان يک تيم بزرگ ببينند و براي اين تيم نيز از داوران با تجربه استفاده کنند.

به گزارش ايسنا،وي در خصوص برخورد شديد محمد باقر صادقي دروازه بان تيم سايپا با محسن بياتي‌نيا مهاجم ذوب‌آهن که منجر به مصدوميت بياتي نيا و خروج اجباري اين مهاجم در دقيقه 11 مسابقه شد، تصريح‌کرد: با ضربه دروازه‌بان دو دندان بازيکن ما داخل فک شده و اين بازيکن هم اکنون در بيمارستان الزهرا(س) بستري شده است، اما داور پنالتي نگرفت و متأسفانه هر هفته اين مشکل تکرار مي‌شود. نمي‌گويم که اين کار از قصد انجام شده است، ولي در بازي هفته قبل برابر مس کرمان هم يک پنالتي براي ذوب‌آهن گرفته نشد.

ابراهيمي افزود: وقتي از دهان بازيکن ذوب‌آهن خون جاري مي‌شود داور چه فکري مي‌کند و چرا اين صحنه پنالتي اعلام نشد؟ انتظار داشتيم که دپارتمان داوري از داوران بهتري براي ذوب‌آهن استفاده مي‌کرد.

مدير عامل باشگاه ذوب‌آهن در ارتباط با مشکلات اين تيم گفت: مشکلات فصل قبل ما روي برنامه ريزي غلط سازمان ليگ به وجود آمد. 12 روز قبل از پايان ليگ و 12 روز قبل از پايان فصل بازي‌هاي ما تمام شد و 12 روز نيز وقت داشتيم که تيم را ببنديم، اين فرصت را هم فدراسيون به ذوب‌آهن داد، در اين زمان هم بايد بازيکن مي‌گرفتيم و هم تمرين مي‌کرديم و اين در حالي بود که هيچ بازيکني نمانده بود که بتوانيم با آن قرارداد ببنديم، همچنين بازيکنان ذوب‌آهن به دليل اينکه تمرين بدون مسابقه داشتند فرسوده شده بودند.

ابراهيمي در پاسخ به اين سؤوال که آيا عدم نتيجه گيري چند وقت اخير تيم فقط به دليل ضعف داوري بوده است؟ گفت: صد در صد؛ در اين بازي بايد يک پنالتي براي ذوب‌آهن گرفته مي‌شد و دروازه‌بان سايپا نيز بايد اخراج مي‌شد، يعني يک پنالتي به نفع ذوب‌آهن و يک اخراجي به ضرر سايپا. چگونه است که براي تيم‌هاي ديگر داوران مسلط مي‌گذارند؟

وي در خصوص قرارداد ابتداي فصل با محمد باقر صادقي دروازه بان کنوني سايپا گفت: با اين بازيکن قرارداد داخلي بستيم، اما لوکا بوناچيچ سرمربي ذوب آهن نظر ديگري داشت و بر اين بازيکن نظر فني نداشت. در واقع بوناچيچ اين دروازه‌بان را نخواست." اين در حالي است که در کنفرانس قبل از بازي بوناچيچ در جمع خبرنگاران گفت که باشگاه صادقي را نخواست و من دخالتي در رفتن او نداشتم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها