کد خبر: ۱۵۸۲۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي يوونتوس پيش از برگزاري ديدار مقابل لاتزيو در سوپرجام ايتاليا اعلام کرد مقابل اين تيم کلاه از سر برمي‌دارد.
ديدار سوپر جام باشگاه‌هاي ايتاليا امشب (يکشنبه) و از ساعت 23 و 30 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه المپيکو رم بين تيم‌هاي لاتزيو و يوونتوس آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس، يوونتوس با وجود خريد کارلوس توز و فرناندو يورنته در ديدارهاي پيش فصل خود موفق عمل نکرد و انتقادهاي بسياري هم متوجه مهاجمان جديد اين تيم شد. آنتونيو کونته با ابراز اميدواري براي پيروزي در سوپر جام ايتاليا اعلام کرد يورنته به زمان بيشتري نياز دارد تا بتواند خود را با شرايط اين تيم هماهنگ کند.

«اينکه برخي از رسانه‌ها مشکل‌هاي به وجود آمده براي يک مهاجم را مورد توجه قرار مي‌دهند زياد خوب نيست. ما به عنوان يک تيم بازي مي‌کنيم. يورنته تنها سه هفته‌ است که به تيم ما اضافه شده و خيلي هم سخت تمرين کرده تا خود را به شرايط ايده آل برساند. او بيشترين تلاش خود را به کار گرفته تا خودش را به شرايط تيم ما نزديک کند. مي‌دانم که ساير بازيکنان تيمم نيز با اعتماد به نفس بالايي به ميدان مي‌روند. اين موضوع خيال مرا آسوده مي‌کند. حرفه‌اي‌گري آنها پشتوانه‌اي براي رسيدن به پيروزي ما است.»

کونته در مورد رويارويي با تيم ولاديمير پتکوويچ نيز گفت: فکر نمي‌کنم تيمي پيش از رويارويي در فينال را بتوان از پيش برنده اعلام کرد. اين ديدار در زمان بدي انجام مي‌شود ولي مي‌دانم که همه بازيکنانم در کنار هم باقي خواهند ماند. احترام زيادي براي لاتزيو و مربي‌اش قائل هستيم. به همين خاطر نمي‌خواهم بگويم نمي‌خواهم با کدام بازيکن از اين تيم روبه‌رو شوم. بايد به احترام لاتزيو که در سه ديداري که در فصل گذشته با آنها انجام داديم دو تساوي و يک پيروزي مقابل ما داشتند کلاه از سر برداشت. در سوپر جام دو تيم خيلي خوب به مصاف هم مي‌روند که تيم قوي‌تر مي‌تواند جام را به خانه ببرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها