کد خبر: ۱۵۸۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۲۴ تير ۱۳۹۰
روز گذشته 23تیر سایت وابسته به آقازاده فراری "آینده نیوز" در مطلبی تحت عنوان " حضرت آیت الله مصباح، جسارت نباشد اما خودتان فرمودید!" با اشاره به گفتگوی خبرگزاری مهر با آیت الله مصباح یزدی به سبک ایام 2خرداد به ایشان توهین کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، سایت آقازاده فراری با استناد به سخنان پیشین آیت الله مصباح که در 15 فروردین گفته بودند:«تشکیلاتی فراماسونری در حال شکل گیری است»، مصاحبه ایشان با خبرگزاری مهر که در آن اشاره کردند :«نگفتم جریان انحرافی فراماسون است، هنوز به احمدی نژاد اعتقاد دارم.»

جالب آنکه همزمان با سایت "آینده نیوز" سایت هایی ضد انقلاب که عقده های شخصی بسیاری از این استاد حوزه داشتند با استناد به دروغ بزرگ خبرگزاری مهر به بازخوانی این پارادوکس و تناقض پرداختند.

سایت حامی جریان فتنه 88 با تکیه بر تفسیر های شخصی و رفتار غرض آلود سیاسی نظرات ایشان را زیر سئوال بردند.و حتی با کمال بی ادبی از استاد مصباح می پرسد که منظور شما از جریان فراماسونری کیست؟

نکته قابل ذکر آن سایت آقازاده فراری پیش از این نیز هجمه های فراوانی به ایشان و جریان فرهنگی مطبوع ایشان کرده بود.

حتی کارهای مختلف موسسه امام خمینی (ره) به مدیریت آیت الله مصباح چون برگزاری جلسات قرارگاه فرهنگی عمار نیز با انتقاد این سایت دروغ پراکن روبرو شده است.

همزمان با گسترش این دروغ در سایت های مختلف حجت الاسلام جلالی، مسئول دفتر حضرت علامه مصباح یزدی و حجت الاسلام روانبخش عضو هئیت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) هر کدام بصورت جداگانه ادعای خبرگزاری مهر را تکذیب کردند.

حجت الاسلام روانبخش در اینباره گفت: اصولا حضرت علامه مصباح یزدی اهل مصاحبه نیستند مگر در مواقع شاذ و ضرورت. بدین جهت ما نیز بعد از انتشار چنین خبری تعجب کردیم که ایشان چگونه به چنین مصاحبه ای تن داده اند. بعد از صحبت با حضرت علامه، ایشان تصریح کردند که بنده با هیچ خبرنگاری مصاحبه نکرده ام.

خبرگزاری مهر متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی به ریاست سید مهدی خاموشی است. اخیرا آقای خاموشی از سوی محمد باقر قالیباف شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه در کمیته وحدت 7+8 اصولگرایان  معرفی شده است.
 


به یقین می توان به این نتیجه رسید که سایت ها و خبرگزاری هایی که پیروزی های دولت نهم و دهم  به ویژه جریان سازی 3 تیر 84 تحت لوای معنویت و عقلانیت با تکیه بر ولایت فقیه را مدیون حمایت ها و راهبری های آقای مصباح می دانند به هیچ وجه انتقاد ایشان از جریان انحرافی داخل دولت را قبول نمی کنند و به هر نحوی سعی دارند ایشان را در صفر تا صد دولت شریک کنند.

جریان های سیاسی_رسانه ای فوق الذکر حتی از سبک انتقاد آیت الله مصباح به عنوان چهره ای پذیرفته شده میان اصولگرایان از دولت های هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد ناراحت و عصبانی هستند و در مقالات متعدد اعلام کرده اند که :« در برخورد با خاتمی او وارد حوزه‌ای فكری-‌سیاسی شد. از یك سو با باورهای روشنفكری دینی به مجادله پرداخت و از دیگر سو، نیروهای سیاسی این خط فكری در دولت را هم هدف گرفت. پس از آن، در انتقاد از هاشمی بیشتر انتقادات در حوزه سیاست كلان سیاسی تعریف شد و اما در زمان كنونی انتقادات در حوزه سیاست خرد علیه بخشی از دولتمردان اختصاص یافت.»

از آنجا که تمامیت دولت نهم و دهم به هیچ وجه مورد انتقاد ایشان نبوده است شریک کردن ایشان در افول های دولت هدف اصلی این سایت هاست که با در نظر گرفتن نمونه فوق می توان نتیجه گرفت که این امر هیچ گاه محقق نمی شود مگر با دروغ پراکنی رسانه ای.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۵۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۰
۰
۰
البته برادران 598 آقایان دفتر علامه مصاحبه با خبرنگاری را رد کردند ولی شخص سوال کننده در کسوت خبرنگار نبوده بلکه به عنوان فردی شخصی در کنار خودروی آیت الله در مشهد می آید وسوال می کند گویا اصل سخن آیت مصباح مبنی بر اعتقاد ایشان به احمدی نژاد تکذیب نشده .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها