کد خبر: ۱۵۹۲۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي ميلان پس از توقف برابر آيندهون در ليگ قهرمانان اروپا مي‌گويد حيف شد که نتوانستيم در اين ديدار به پيروزي برسيم.
ميلان در دور رفت مرحله پلي‌اف ليگ قهرمانان اروپا در خانه آيندهون به تساوي يک بر يک رسيد تا بازي برگشت سرنوشت تيم صعود کرده به محله گروهي ليگ قهرمانان اروپا را مشخص کند.

ماسيميليانو آلگري، سرمربي ميلان پس از بازي گفت: اتفاق خاصي رخ نداده است. هر دو تيم شانس برابري براي رسيدن به مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا دارند. در ابتداي مسابقه تلاش زيادي براي رسيدن به گل کرديم که موفق نبوديم. در نيمه دوم توانستيم کنترل توپ را به دست بگيريم اما نتوانستيم از شانس هاي زيادمان در اين نيمه به گل برسيم که نا‌اميد کننده بود. ما در اين ديدار خيلي باز بازي کرديم و به حريف فرصت داديم تا با پاس‌هاي بلند خطرناک ظاهر شود.

سرمربي 46 ساله ميلان در ادامه گفت:‌ واقعا حيف شد که نتوانستيم در اين ديدار به پيروزي برسيم. موقعيت هاي گلزني زيادي داشتيم. پس از آن که گل تساوي را دريافت کرديم، خيلي موقعيت داشتيم تا گل برتري را به ثمر برسانيم که موفق نبوديم. اکنون هر دو تيم شانس برابري براي صعود به مرحله گروهي دارند. امکان رخ دادن هر اتفاقي در بازي برگشت است. اگر مي‌توانستيم اين بازي را با اختلاف 2 گل ببريم،‌ آن وقت خيالمان راحت بود. اکنون بايد تمرکز خود را معطوف به سري A کنيم و پس از آن نگران دور برگشت ليگ قهرمانان اروپا باشيم.

ميلان شنبه در هفته نخست سري A به مصاف ورونا خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها