کد خبر: ۱۶۰۰۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲

باشگاه مشتریان ویژة فیدیلیــو سبک زندگـــی جدیدی را به شمــا معرفی می کنــد. کیفیت زندگی، انتخاب بهترینهــا، احترام به خود و دیگــران، ورزش و سلامتی، شادی و تفریــح، استفادة بهینــه از وقت و استفاده از تکنولوژی برای زندگــی راحت تــر، مهمترین شاخصهای این سبک زندگی هستند.

هر عضــو یک کارت عضویــت دریافت خواهد کرد. این کارت مانند یک کارت بانکی امکان پرداخت وجه را به شما می دهد. کافیست در رستوران و سایر سرویس دهندگانی که به شما معرفی می کنیم، بعد از انجام خرید صورتحساب نهایی خود را با این کارت پرداخت کنید تا به صورت خودکــار تخفیف شمــا محاسبه گـــردد.
 
علاوه بـــر تخفیف با توجه به مبلغ خرید و محل خرید امتیاز نیز دریافت می کنید . امتیاز خرید هر سرویس دهنده در صفحة مربوطه در وب سایت مشخص می باشـد . با افزایش امتیاز ، سطح کاربری شمــا به نقره ای و طلایی ارتقاء پیدا می کنـــد . برای دیدن امتیازات ویژه هر سطح اینجا را کلیک کنید .
 
 
ویژگی های مهم کارت
 
بر خلاف سایـــر تخفیفهای مرســوم ، در اینجــا تخفیف شما روی فاکتــور نهایی و روی کل صورتحســاب شما اعمال می شــود . این یعنـــی ماکزیمم تخفیف ممکـــن .
 
ان تخفیفهـــا هیچ محدودیتی در طول سال ندارد و در هـــر زمان بدون نیاز به هماهنگـــی از تخفیف بهره منـــد می شــود .
 
ممکن اســت درخواست تخفیف و اعلام آن برای شما و مهمانتـــان خوشایند نباشــد ، در این کلاب نیازی به اعلان آن نیست . با پرداخت با کارت کلاب ، تخفیف بصـــورت اتوماتیک روی فاکتــور شمــا اعمال می شـــود .
 
علاوه بر تخفیف ، شما بابت هر خریــد خود امتیاز هم می گیریــد . در واقع خریدهای امروز شمــا سابقه و امتیاز های ویژه ای را در آینده برای شما به همراه دارد . با افزایـــش امتیاز، شما بعنــوان مشتریان ویژه به رستورانهـــا معرفی خواهیـــد شـــد .
 
اعضای فیدیلیو کلاب در طول مدت عضویت خود از رستورانهــا و سرویس دهندگان ویژة کلاب درصدهای متفاوتی تخفیف دریافت می کنند. این درصدهــا در کتاب راهنمای کارت و صفحة مربوط به سرویس دهنده در وب سایــت مشخص است.
 
ویژگی های فنی کارت :
 
این کارت مانند یک کارت بانکــی به نام شما صادر می شود .
 
هر کارت یک شماره 16 رقمی دارد که با نام مانند تمام کارتهای بانکی از طریق دستگاههای خودپرداز و درگاه اینترنتـــی می توان به کارت پول واریز کرد .
 
این کارت روی تمام pos های شتاب کار می کنــد اما تنها روی pos های سامان که در رستورانها و سرویس دهندگان معرفی شده، برای شما تخفیف و امتیاز به همراه دارد.
 
علاوه بر اینها فیدیلیو در طول سال برنامه های تفریحی ، ورزشی ، event های خاص مانند شب یلــدا و ... پیشنهادهای جذابی را با شرایطی خاص و هزینه های مناسب به اعضای خود ارائه می دهـــد.
 
برای استفاده از این امکانات، اینجا را مطالعه کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها