کد خبر: ۱۶۰۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۲۸ تير ۱۳۹۰

به گزارش 598 به نقل از فارس، قاسم عزيزاده گرجي از سفر 120 نفر از دختران عضو حزب‌الله لبنان به مازندران خبر داد و بيان داشت: اين سفر در قالب تفاهمنامه فرهنگي بين موسسه «كشاف المهدي» و كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان انجام مي‌شود.

وي با اعلام حضور 8 روزه اين گروه از دختران حزب‌الله لبنان در ايران اسلامي زمان حضورشان را در ايران و مازندران طي روز‌هاي آينده اعلام كرد.

مدير كانون پرورش فكري و نوجوانان استان مازندران ديدار چهره با چهره با دختران مازندراني را يكي از برنامه‌هاي حضور دختران لبناني در استان برشمرد.

گرجي اجراي برنامه‌هاي ورزشي، فرهنگي، آموزشي و ... را از جمله برنامه‌هاي ايام سفر دختران حزب‌الله لبنان در مازندران برشمرد و خاطرنشان كرد: كارگاه كتاب‌سازي، كارگاه سفال و اجراي مسابقات قصه‌‌هاي نيمه تمام به زبان عربي از جمله اين برنامه‌ها است.

مدير كانون پرورش فكري و نوجوانان استان مازندران به ديگر برنامه‌هاي اجراي سفر دختران لبناني در مازندران اشاره كرد و به اجراي برنامه جنگ شبانه، گردشگري دريا و استفاده از تله كابين نمك‌آبرود در ايام سفر اشاره كرد.

وي با اعلام اينكه مسئولان استاني با برگزاري مراسمي به استقبال دختران حزب‌الله لبناني مي‌روند از اجراي مراسم چاووش‌‌خواني به زبان محلي مازندراني خبر داد.

گرجي تعامل فرهنگي و ديني به دليل اشتراكهاي مذهبي و سياسي را يكي از دلايل اجراي اين سفر برشمرد و افزود: اين گروه از موسسه كشافه المهدي كه وابسته به حزب‌الله لبنان هستند پس از ورود به ايران با حضور در مرقد حضرت امام(ره) با آرمان‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران تجديد ميثاق ميكنند و سپس به زيارت حضرت معصومه در قم و جمكران مي‌روند.

مدير كانون پرورش فكري و نوجوانان استان مازندران اضافه كرد: اين گروه پس از پايان برنامه در استان مازندران به زيارت امام هشتم در خراسان رضوي مي‌روند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها