کد خبر: ۱۶۰۷۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
بال فرانسوی بایرن مونیخ اعتراف کرد در بازار نقل‌وانتقالات تابستان امسال آقای خاص به وی پیشنهاد بازی در جمع آبی‌پوشان لندن را داده است.

598: فرانک ریبری که سال 2010 شایعات فراوانی پیرامون پیوستن او به چلسی تحت هدایت کارلو آنچلوتی شنیده می‌شد، اعلام کرد امسال سرمربی جدید این تیم هم خواهان به خدمت گرفتن وی بوده است. ریبری در گفت‌وگو با نشریه آلمانی کیکر گفت: من و مورینیو گاهی اوقات با یکدیگر صحبت می‌کنیم. او از من خواست که به او در چلسی ملحق شوم.

 

این هافبک 30 ساله که در حال آماده کردن خود برای جدال با چلسی در بازی جمعه شب در سوپرجام اروپا است، افزود: من و مورینیو روابط خوبی با یکدیگر داریم و برای هم احترام قائل هستیم اما این بار من می‌خواهم او را شکست دهم.

 

بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ در خصوص وضعیتی که این تیم پس از روی کار آمدن پپ گواردیولا به عنوان سرمربی دارد، تصریح کرد: ارتباطی که با او و بازیکنان دارم و شور و حرارتی که گواردیولا به تیم آورده عالی است. من در بایرن مونیخ همه چیزهایی که برای خوشحال بودن لازم است را دارم. من با گواردیولا بارها صحبت کرده‌ام. باید او را خوب بشناسم و بالعکس. موضوع نیاز داشتن به حس مهم بودن نیست بلکه فقط می‌خواهم رابطه‌ام با او خوب باشد. یک سلام، یک ضربه به سر شانه و کمی تعریف و تمجید...همین چیزها است که به من اعتمادبه‌نفس می‌دهد و تنها زمانی که اعتمادبه‌نفس داشته باشم می‌توانم بهترین بازی‌هایم را انجام دهم.

 

ریبری یکی از 3 نامزد نهایی دریافت جایزه بازیکن سال اروپا است که به واسطه عملکرد تحسین برانگیز فصل گذشته‌اش شانس فراوانی برای بردن توپ طلای فیفا نیز دارد.

تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها