کد خبر: ۱۶۰۷۶
زمان انتشار: ۱۶:۲۳     ۲۸ تير ۱۳۹۰

بولتن نیوز: حاج احمدي سركرده فرقه تروريستي پژاك كه سابقه ناراحتي قلبي دارد با شنيدن خبر حمله ايران به مقرهاي فرقه اش و تصرف و نابودي آن سخت ناراحت شده و به بيمارستان منتقل شده است.


به گزارش خبر نگار بولتن نیوز، حاج احمدی، پس از آگاهي از خبر تعداد كشته ها و زخمي ها حالش خيلي بدتر شده و به بيمارستان منتقل شده است .حاجي احمدي اكنون در بيمارستان كارديو كلينيك شهر كلن آلمان بستري است . حاجي احمدي هميشه عادت داشت خيلي زود اعلام موضع كند . اما از آن جا که حال وي خوب نيست و تحت مراقبت قرار دارد امکان اعلام موضع را نداشته است . همراهان وی، علی رغم تلاش های زیاد هنوز نتوانسته اند ظاهر وی را عادی جلوه داده و برای چند دقیقه جلوی دوربین بیاورند تا درباره این حمله اظهار نظر کند .

روز گذشته در پي اقدام ضربتي و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، مقر گروهك تروريستي پژاك در منطقه سردشت متلاشي شد و ده ها تن از اشرار و تروريست هاي اين گروهك به هلاكت رسيدند.

در اين عمليات، رزمندگان قرارگاه حمزه سيدالشهدا(ع) با هدف پاكسازي مرزي شمال غرب كشور از لوث وجود عوامل ناامني و مزاحمت براي مردم، در يك درگيري شديد در منطقه مرزي آلواتان سردشت، ده ها تن از اشرار و تروريست هاي گروهك موسوم به پژاك را كشته يا زخمي و يا اسير كردند و مواضع آنان نيز منهدم و به تصرف درآمد.
انهدام بزرگ ترين مقر نيروهاي ضدانقلاب و گروهك تروريستي پژاك در منطقه سردشت به دست نيروهاي سپاه پاسداران، بازتاب خبري گسترده اي در رسانه هاي خارجي داشت كه البته با شوك و بهت اين رسانه ها همراه بود.
خبرگزاري شين هوا طي گزارشي با اشاره به درگيري نيروهاي نظامي كشورمان با گروهك پژاك نوشت: در اين درگيري عوامل گروهك تروريستي پژاك، مقادير زيادي از ادوات خود شامل دوشكا و تيربار را رها كرده و پا به فرار گذاشته اند.

خبرگزاري فرانسه هم در گزارشي كه به مصاحبه با شيرزاد كمانگر سخنگوي اين گروهك پرداخته تصريح كرد كه در درگيري ميان سپاه پاسداران ايران و پژاك، در نهايت سپاه پاسداران به پيروزي رسيد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، همچنين الجزيره گزارش داد كه نيروهاي سپاه توانسته اند مقر گروهك پژاك را متلاشي كنند.
در همين حال، صداي آمريكا نيز با اشاره به حمله سپاه پاسداران به مقر پژاك خاطرنشان كرد كه اين درگيري هاي مرگبار حدود يك هفته پس از آن صورت مي گيرد كه ايران تهديد كرد به پايگاه هاي گروه شورشي پژاك در عراق حمله خواهد كرد.
اصوات العراق نيز در گزارشي درگيري ميان ايران و پژاك را شديد و پيروزي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران را موفقيتي بزرگ اعلام كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۲۹ تير ۱۳۹۰
۰
۰
همينه كه دشمن از سپاه بدش مي آيد. خداوند نگهدارتان باشد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها