کد خبر: ۱۶۰۸۴۳
زمان انتشار: ۰۰:۰۸     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
به گزارش بولتن نیوز به نقل از LONDON EYE؛شبکه من و تو که سناریوی تفرقه افکنی بین قومیت های ایرانی را از ابتدای تأسیس در دستور کار قرار داده است و همسو با شبکه بی بی سی فارسی پروژه تجزیه طلبی را دنبال می کند، در اقدامی جدید هموطنان غیور کُرد زبان را مورد اهانت خود قرار داد.

سالومه سیدنیا

این شبکه به بهانه مستند ” قتل بناز” (دختری اهل کردستان عراق که توسط خانواده اش کشته شد)، هم میهنان کرد زبان را مروج قتل ناموسی در ایران معرفی کرد.

"پریسا ساوجی”، مجری شبکه من و تو که به بررسی این واقعه می پرداخت، با متهم کردن هموطنان کرد زبان به عنوان عاملان قتل های ناموسی در ایران، دلیل این امر را دور افتاده بودن استان کردستان دانست و مدعی شد: «در جاهایی از ایران هنوز این قتل های ناموسی اتفاق می افتد. در کردستان، عراق و بعضی از نقاط خیلی دور افتاده ایران این اتفاقات رخ می دهد.»

این اقدام بی شرمانه شبکه من و تو که با اعتراض بسیاری از بینندگان خود مواجه گردید به اینجا ختم نشد.

کامنت های اعتراضی به پریسا ساوجی

نمونه کامنت های اعتراضی برای توهین به هموطنان عزیز کرد زبان

مدتی پیش نیز سالومه سیدنیا یکی دیگر از مجریان شبکه من و تو که به تمسخر و توهین کردن به ایرانیان شهرت دارد در اقدامی وقیحانه با بی غیرت خواندن مردم ایران، در صفحه فیسبوکش نوشت: «غیرت ایرانی را صاعقه زد»!

توهین سالومه سیدنیا به مردم ایران

توهین سالومه سیدنیا و دیگر مجریان شبکه من و تو که خشم بسیاری را به دنبال داشته است در حالی رخ می دهد که این شبکه نه تنها از ایرانیان عذر خواهی نمی کند بلکه برای رسیدن به اهدافش، توهین ها و افتراهایش را روز به روز علیه مردم ایران افزایش می دهد.

کامنت های اعتراضی به سالی تاک

نمونه کامنت های اعتراضی به سالومه سیدنیا و شبکه من و تو

نکته قابل توجهی که در شبکه من و تو به چشم می خورد و تا حدودی پشت پرده سیاست های برنامه ریزی این شبکه را برملا می سازد، بهره بردن این شبکه از کارگردانانی با سابقه فعالیت در رسانه های اسرائیلی می باشد. افرادی که برای آنان شرف مردم ایران کوچکترین اهمیتی ندارد.

برنامه سالی تاک

"Danny Connew” یکی از کارگردانان برنامه "سالی تاک” (با اجرای سالومه سیدنیا) که همزمان، کارگردان برنامه "چرا که نه؟” (با اجرای ندا جناب) نیز می باشد در سال 2008 به عنوان برنامه ساز در یکی از تلویزیون های دولتی اسرائیل فعالیت داشته است.

وی که سابقه فعالیت در کانال 2 اسرائیل را دارد به تلویزیون من و تو آورده شده و در کنار برنامه سازان و دیگر کارگردانان غیر ایرانی در این شبکه، کارگردانی برخی از برنامه ها را بر عهده گرفته است.

سالی تاک

 

این فیلم را «اینجا» ببینید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها