کد خبر: ۱۶۱۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۲۹ تير ۱۳۹۰
محمد مخلصی در گفتگو با مهر اظهار داشت:‌ 120 دانش آموز لبنانی در رده سنی 12 تا 17 سال جمعیت پیش آهنگی عضو کشافه المهدی وابسته به حزب الله لبنان صبح چهارشنبه وارد شهر قم شدند.

وی اظهار داشت:‌ این سفر در راستای تفاهم نامه فرهنگی برای حمایت از ادبیات پایداری در جهان اسلام و اشاعه فرهنگ انقلابی و دینی است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم ابراز داشت:‌ در این راستا مجموعه فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی تدارک دیده شده است که یکی از این فعالیت‌های فرهنگی، سفر 120 دانش آموز لبنانی به ایران است.

وی با اشاره به اینکه‌ این دانش آموز لبنانی از تهران وارد قم شده‌اند، اضافه کرد: این گروه بعد از قم به استان مازندران و سپس به خراسان رضوی سفر خواهند کرد.

مخلصی افزود:‌ 120 دانش آموز لبنانی پسر نیز بعد از ماه مبارک رمضان به ایران سفر خواهند کرد که گروه دوم جمعیت پیش آهنگی اعضای کشافه المهدی وابسته به حزب الله لبنان هستند.

وی اظهار داشت: کانون پرورش فکر کودک و نوجوانان مربیانی را در قالب طرح ارتباط فرهنگی با لبنان به این کشور اعزام می‌کند تا برای کودکان لبنانی برنامه‌های فرهنگی، هنری و دینی اجرا کنند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم ابراز داشت: هدف از این کار اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و دینی برای کودکان و نوجوانان لبنانی است که در این زمینه یک کتابخانه سیار نیز در لبنان راه اندازی می‌شود و همچنین در آینده کارهای فرهنگی در لبنان افزایش خواهد یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها