کد خبر: ۱۶۱۶۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي يوونتوس پس از پيروزي پر گل مقابل لاتزيو اعلام کرد تيمش در حال گرفتن پاداش تمرين‌هاي سخت پيش فصل است.
يوونتوس در ديدار هفته دوم خود در سري A موفق شد با حساب چهار بر يک لاتزيو را شکست دهد.

به گزارش فارس،در اين ديدار آرتورو ويدال 14 و 26، ميرکو ووچينيچ 49 و کارلوس توز 80 براي يوونتوس و ميروسلاو کلوزه 28 براي لاتزيو گل زدند. يووه با اين پيروزي موفق شد شمار امتيازهاي خود را در پايان هفته دوم به 6 برساند و با تفاضل گل مثبت چهار در رتبه دوم جدول رده بندي قرار بگيرد. لاتزيو هم که ديدار نخست خود در فصل جاري را با پيروزي پشت سر گذاشته بود، با شکست در اين ديدار سه امتيازي ماند تا به شکل موقت و پيش از برگزاري ديدارهاي امروز در رده نهم قرار بگيرد.

اين ديدار در حالي برگزار شد که يوونتوس و لاتزيو دو هفته پيش در سوپر جام باشگاه‌هاي ايتاليا نيز با هم روبه‌رو شده بودند. بيانکونري در آن ديدار هم موفق شده بود با حساب چهار بر صفر لاتزيو را در هم بکوبد.

آنتونيو کونته در مورد اين ديدار به اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: يک پيروزي و به ثمر رساندن چهار گل ديگر نشان از آن دارد که فرم تيمم چه در کارهاي فردي و چه در کارهاي تيمي روز به روز بهتر مي‌شود. اکنون پاداش تمرين‌هاي سخت پيش فصل‌مان را مي‌گيريم به شکلي که در سه ديدار رسمي اين فصل، هر سه را با پيروزي پشت سر گذاشتيم. لاتزيو حريف سرسختي است که همواره ما را با دردسرهايي روبه‌رو مي‌کند ولي پيروزي مقابل آنها اعتماد به نفس زيادي به ما مي‌دهد. در ديدارهايي که با آنها انجام مي‌دهيم، هيچ گاه نبايد اجازه دهيم تمرکزمان از بين برود.

وي افزود: بازي را خيلي قدرتمند آغاز کرديم به خصوص در 25 دقيقه ابتدايي که بسيار سازمان‌يافته و با ثبات بوديم. زماني که دو بر صفر پيش بوديم، روي يک اشتباه ميروسلاو کلوزه دروازه ما را باز کرد که موجب شد تا حدودي از نظر کيفي افت کنيم. در ادامه لاتزيو موفق شد چندين شوت از راه دور به سمت دروازه ما بزند. بايد دفاع‌مان را مقابل چنين شوت‌هايي تقويت کنيم. در کنترل ميدان هم موفق بوديم اما آنها مي‌خواستند با به دست آوردن توپ به ما آسيب بزنند که موفق به انجام اين کار نشدند. هنوز هم مي‌توانيم پيشرفت کنيم. در خط هافبک مي‌توانيم فشار بيشتري روي حريفان بياوريم و از عمق به حريفان ضربه بزنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها