کد خبر: ۱۶۱۶۶۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
هافبک استقلال تهران پس از شکست مقابل تيم خوزستاني هم‌نام خود گفت: در اين ديدار حريف بر‌تر از ما بود و از موقعيت‌هايي که بدست آورد بهتر استفاده کرد و پيروز ميدان شد.
آندرانيک تيموريان پس از باخت تيمش مقابل استقلال خوزستان در اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي فارس در اهواز اظهار کرد: گل اول را که دريافت کرديم شيرازه تيم از هم پاشيد و در ادامه نتوانستيم از موقعيت‌هاي خود به خوبي بهره ببريم.

به گزارش فارس،وي بيان کرد: قطعا هر تيمي که از موقعيت‌هاي خود بهتر استفاده کند، پيروز ميدان خواهد بود و تيم خوزستاني در اين خصوص از ما بر‌تر بود.

هافبک ملي پوش استقلال تهران عنوان کرد: تيم ما امروز تا حدودي مغرور بازي کرد و اين موضوع باعث شد که نتوانيم بازي هميشگي خود را ارائه دهيم.

وي در خصوص دربي پايتخت که هفته آينده برگزار خواهد شد، عنوان کرد: اين بازي شرايط خاص خود را دارد و بازيکنان در اين بازي از انگيزه بالايي برخوردار هستند. قطعا ما در اين بازي براي برد وارد ميدان مي‌شويم، اما همه چيز به روز بازي برمي‌گردد و نمي‌توان نتيجه آن ديدار را پيش‌بيني کرد.

تيموريان افزود: ما در اين فصل بايد در سه جام حضور داشته باشيم لذا وظيفه بسيار سنگيني برعهده داريم. در حال حاضر براي حضور در بين چهار تيم جام باشگاه‌هاي آسيا مي‌جنگيم و اميدوارم با تلاش بازيکنان بازي برگشت مقابل تيم تايلندي را با پيروزي پشت سر بگذاريم.

وي تصريح کرد: اگر چه زود است که اکنون در خصوص قهرماني صحبت کنيم، اما شرايط ما بسيار خوب بوده و از شانس‌هاي قهرماني ليگ بر‌تر محسوب مي‌شويم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها