کد خبر: ۱۶۱۶۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
اسطور باشگاه مونشن گلادباخ معتقد است ريبري حتي شايستگي کسب عنوان بهترين بازيکن جهان در فصل جاري را هم دارد.
فرانک ريبري، بال فرانسوي تيم فوتبال بايرن مونيخ پنجشنبه شب طي مراسمي که در مونت‌کارلوي موناکو برگزار شد از سوي اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) به عنوان بهترين بازيکن اروپا در فصل گذشته انتخاب شد.

هافبک سرعتي باواريايي‌ها که فصل گذشته در سه‌گانه قهرماني بايرن مونيخ يکي از مهره‌هاي اصلي اين تيم بود براي تصاحب عنوان بهترين بازيکن فوتبال اروپا ليونل مسي آرژانتيني از بارسلونا و کريستيانو رونالدو پرتغالي را از رئال مادريد را کنار زد.

به نقل از تسنيم، گونتر نتزر، اسطوره باشگاه بورسيا مونشن‌گلادباخ در ستوني که در نشريه «بيلد» آلمان به او اختصاص دارد، نوشت: از اينکه فرانک ريبري به عنوان بهترين بازيکن اروپا انتخاب شد به شخصه خيلي خوشحالم. فرانک همانند افراد ديگر اين عنوان را از آن خود نکرد. او در 12 ماه گذشته بازيکن برجسته‌اي بود و بهتر از ليونل مسي و کريستيانو رونالدو عمل کرد.

بازيکن دهه 70 رئال مادريد اعتقاد دارد، ريبري 30 ساله حتي مي‌تواند جايزه بهترين بازيکن جهان را در اين فصل از آن خود کند. عنواني که مسي، مهاجم آبي‌و‌اناري‌پوشان در 4 سال گذشته به صورت متوالي از آن خود کرده است.

وي افزود: ريبري با قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا پايان فوق‌العاده‌اي داشت. به نظرم اين پيروزي به اين معني است که او براي تصاحب عنوان بهترين بازيکن جهان شايسته‌ترين است. اگر عملکرد او ناديده گرفته شود و موفق به کسب اين عنوان نشود واقعاً جاي نااميدي دارد.

نتزر در پايان خاطر نشان کرد: حالا با عنواني که فرانک ريبري از آن خود کرده است حتي مي‌تواند نسبت به سال گذشته بهتر هم شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها