کد خبر: ۱۶۲۵۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي ميلان اعتراف کرد يکي از اهداف او براي آينده حرفه مربيگري‌اش ، ايفاي نقش به عنوان سرمربي آتزوري است.
با اينکه هنوز مدت زيادي از صدور راي اعتماد از سوي سيلويو برلوسکوني،‌رئيس باشگاه ميلان به ماسيميليانو آلگري، سرمربي اين تيم براي ابقا در سمت خود در يک فصل ديگر نمي‌گذرد، اين مربي 46 ساله از آرزويش براي مربيگري در تيم ملي ايتاليا مي‌گويد.

به نقل از تسنيم، آلگري با اعتراف به اين موضوع که فرصت مربيگري در آتزوري را در صورت دريافت پيشنهاد براي هدايت اين تيم از دست نمي‌دهد، اظهار داشت: تاکنون بيش از يک بار گفته‌ام که روياي هر مربي است که يک روز هدايت تيم ملي کشورش را بر عهده بگيرد و من هم از اين قاعده مستثني نيستم.

آلگري که با شبکه اسکاي اسپورت ايتاليا گفت و گو مي‌کرد، افزود: در حال حاضر محقق شدن رويايم ممکن نيست چون هم تيم ملي ايتاليا يک سرمربي فوق‌العاده مانند چزاره پراندلي دارد، هم من از وضعيتم در ميلان راضي هستم. با اين حال نمي‌توانم منکر اين موضوع شوم که دوست دارم در يک مقطع از حرفه‌ام تيم ملي ايتاليا را هدايت کنم. اين حرف من الزاما به معناي آن نيست که همين فردا مي‌خواهم مربي ايتاليا شوم، بلکه ممکن است تا 10 سال يا مدتي بيشتر طول بکشد تا اين اتفاق رخ دهد.

آلگري از سال 2010 در شرايطي هدايت ميلان را بر عهده گرفت که پيش از آن به عنوان سرمربي تيم‌هايي مانند کالياري ساسولو و گروستو فعاليت کرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها