کد خبر: ۱۶۲۸۵۰
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۱۵ شهريور ۱۳۹۲
درحالیکه یک ساعت تا دیدار استقلال و پرسپولیس باقی مانده است، دروازه بانان دو تیم برای گرم کردن وارد میدان شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالیکه تنها یک ساعت تا آغاز دیدار استقلال و پرسپولیس باقی مانده است، کری‌های هواداران دو تیم به پرچم نشان دادن کشیده شد.

در ابتدا هواداران استقلال پرچم بزرگی را که سه سکوی طبقه نخست را پر کرده بود را پهن کردند و در ادامه هواداران پرسپولیس پرچمی مشابه که سه سکوی رزشگاه را اشغال می کرد را پر کردند. در ادامه اما هواداران استقلال پرچمی را در کنار جایگاه خبرنگاران پهن کردند که چهار جایگاه را اشغال می کرد.

در حالی که بازیکنان دو تیم در آستانه ورود به میدان برای گرم کردند بودند، هواداران استقلال به شدت امیر قلعه نویی را تشویق کردند.

قسمت مخصوص هواداران پرسپولیس کاملا در دو طبقه پر شده است و چیزی حدود دو سکو از طبقه دوم و یک سکو از طبقه اول خالی مانده است.

هواداران استقلال پیش از آغاز بازی بارها افتخاراتشان در رقابت‌های آسیایی را به رخ هواداران پرسپولیس کشاندند.

از دیگر نکات جالب پیش از آغاز دیدار، نشان دادن گل‌هایی از داربی‌های گذشته بود. پس از پخش کردن گل فرهاد مجیدی به پرسپولیس، هواداران استقلال دویدن شیث رضایی به فرهاد مجیدی را در قالب یک شعار برای هواداران پرسپولیس یادآوری کردند و در این میان هواداران پرسپولیس نیز با شعار شش تایی‌ها در مقام پاسخ به هواداران استقلال برآمدند.

در حالیکه ساعت 17:59 را نشان می داد، دروازه بانان دو تیم استقلال و پرسپولیس به همراه مربیان دروازه بان خود، برای گرم کردن وارد میدان شدند و به شدت مورد استقبال هوادارانشان قرار گرفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها