کد خبر: ۱۶۲۸۷۷
زمان انتشار: ۲۲:۳۷     ۱۵ شهريور ۱۳۹۲
یکی از لیدرهای استقلال در جریان دیدار این تیم مقابل پرسپولیس توسط یگان ویژه دستگیر شد.
 تسنیم، تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 18:50 امروز (جمعه) به مصاف هم رفتند که حاشیه‌های دیدار آنها به شرح زیر است:

* افشار لفظی یکی از لیدرهای استقلال با ماموران نیروی یگان ویژه درگیری فیزیکی شدیدی پیدا کرد که این لیدر از سوی نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه دستگیر شد.

* در دقیقه 10 پژمان نوری مرتکب خطا شد که امیر قلعه‌نویی به شدت به تصمیم علیرضا فغانی اعتراض کرد. فغانی هم به سمت قلعه‌نویی رفت و به وی تذکر داد. در این صحنه کریم بوستانی از روی نیمکت استقلال اعتراض کرد که فغانی به وی گفت: برو روی نیمکت بنشین و اعتراض نکن!

* علی دایی در صحنه‌ای به شدت به عملکرد محمد نوری، کاپیتان پرسپولیس اعتراض کرد.

* در دقایق میانی نیمه اول دوربین روی صورت سعید شیرینی، سرپرست پرسپولیس رفت که چشمانش  را بسته بود. چشمان بسته شیرینی ببینندگان تلویزیونی را به یاد کارلوس کی‌روش انداخت که چند هفته پیش در جریان یکی از بازی‌های لیگ برتر چرت می‌زد!

* هواداران استقلال روی صورت محسن بنگر که دقیقه 31 برای پرتاپ توپ به کنار زمین آمده بود، لیزر انداختند. در مقابل هواداران پرسپولیس نیز به صورت مهدی رحمتی لیزر انداختند.

* محمدمهدی نظری، مهاجم استقلال به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه سر در نیمه اول دربی 77 عملکرد خوبی نداشت که سرمربی استقلال به فرهاد مجیدی از دقیقه 33 دستور گرم کردن داد.

* تعداد زیادی از هواداران 2 تیم به صورت ایستاده در حال تماشای این دیدار بودند.

* کیفیت بازی در نیمه اول پایین بود که همین مسئله باعث شد خبرنگار سوئیسی از جایگاه خود خارج شود تا در محوطه ورزشگاه قدم بزند!

* دقیقه 43 بازی سرمربی استقلال به کریم بوستانی دستور داد به دنبال فرهاد مجیدی برود تا به جای سیاوش اکبرپور مصدوم وارد زمین شود. جالب اینکه مجیدی به هنگام ورود به زمین از علی دایی رخصت گرفت که سرمربی پرسپولیس صورت این بازیکن را بوسید.

* با وجود اینکه فرهاد مجیدی کاپیتان اول استقلال است ولی وقتی وی وارد زمین شد مهدی رحمتی بازوبند را به مجیدی نداد.

* هواداران استقلال به هنگام ورود مجیدی به زمین به شدت این بازیکن را تشویق کردند و او را قاتل پرسپولیس نامیدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها