کد خبر: ۱۶۳۱۳۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باشگاه مس به دنبال جذب لوکا بوناچيچ سرمربي ماست در حالي که اين مربي با ما قرارداد دو ساله دارد.
اصغر فروتن در مورد شايعه مذاکره باشگاه مس با لوکا بوناچيچ گفت: ما هم شنيده‌ايم که باشگاه مس به دنبال جذب لوکا بوناچيچ است اگر اين اتفاق واقعاً صحت داشته باشد بايد بگويم اين کار اخلاقي نيست لوکا بوناچيچ فصل گذشته مربي مس بود چرا قراردادش را با و تمديد نکردند؟ ياوري هم يکي از بهترين مربيان ايران است که فصل گذشته تيم ذوب‌آهن را نجات داد، بهتر است از او حمايت کنند تا نتيجه بگيرند.بوناچيچ با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد دو ساله امضاء کرده و سرمربي ماست اما برخي دست از سر بوناچيچ بر نمي‌دارند.

به نقل از فارس، سرپرست ذوب‌آهن در مورد درخواست امير قلعه‌نويي براي تعويق بازي با ذوب‌آهن به خاطر حضور در ليگ قهرمانان آسيا گفت: ذوب‌آهن فعلا مثل مرغ شده و سرش را در عزا و عروسي مي‌برند اگر اکنون استقلال نماينده ايران است، ما هم زماني ذوب‌آهن ايران بوديم اما هيچکس به ما کمکي نکرد حتي بعد از يک سفر خارجي ما مجبور شديم در تهران بمانيم و با پرسپوليس بازي کنيم. هيچ کمکي براي تغيير مسابقات ما نشد.

وي ادامه داد: تعويق بازي استقلال و ذوب‌آهن به ضرر ماست زيرا هم تيم ما از شرايط مسابقه خارج مي‌شود و هم در صورت تعويق بازي مسابقه‌هاي بعدي ما فشرده‌تر مي‌شود و اين به ضرر ماست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها