کد خبر: ۱۶۳۴۵۷
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
هافبک برزيلي و جديد ميلان اعلام کرد در حال رسيدن به بهترين فرم خود است.
ريکاردو کاکا در فصل نقل و انتقال‌هاي تابستاني از رئال مادريد راهي ميلان شد.

به گزارش فارس، او چهار سال ناموفق را در سانتياگو برنابئو گذراند و در بيشتر ديدارها روي نيمکت نشست اما در سالي که منتهي به جام جهاني 2014 برزيل است تصميم گرفت راهي تيم ديگري شود تا بتواند جايگاهي در ترکيب تيم ملي فوتبال برزيل براي خود دست و پا کند.

اين بازيکن 31 ساله پس از قرار گرفتن در ترکيب روسونري مقابل چياسو که به پيروزي چهار بر صفر ميلان انجاميد، در زدن يکي از گل‌هاي ميلان توسط آنتونيو نوچرينو تاثير مستقيم داشت.

کاکا پس از اين ديدار در مورد شرايط خود گفت: بازي خوبي بود. ميلان جاي پيشرفت دارد و کارهاي زيادي هم براي بهتر شدن بايد انجام دهد. من هم در 31 سالگي در حال آموختن هستم. کمي از ريتم بازي‌ام را از دست داده‌ام که اگر در ديدارهاي ديگري هم در ترکيب قرار بگيرم مي‌توانم خيلي زود به فرم ايده‌آل بازگردم.

ماسيميليانو آلگري، سرمربي ميلان که از امضاي قرارداد با کاکا رضايت کامل دارد، بازوبند کاپيتاني باشگاه را نيز به او داده بود.

آلگري در مورد کاکا گفت: او را در خط مياني قرار دادم زيرا مي‌خواستم ريتم بازي او دستم بيايد. او بايد بازي کند تا بتواند شرايط خوب خود را بيابد. ما شرايط بسيار خوبي در تيم داريم و برخي از بازيکنان آسيب ديده نيز به ترکيب بازگشته‌اند. در حال رسيدن به وضعيتي هستيم که مي‌توانيم با هر تيمي به رقابت بپردازيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها