کد خبر: ۱۶۳۵۹۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: از صحبت‌هاي جمشيدي تعجب مي‌کنم چون هداياي اهدايي به بازيکنان از سوي هيئت مديره بود نه فقط شخص من.

اکبر نامي، عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس پس از اينکه امروز جوابگوي عدم دادن هدايا از طرف هيئت مديره به بازيکنان نشد، بالاخره در تماسي با فارس، داستان هدايا را تشريح کرد.

وي گفت:‌ اولا بازيکنان پرسپوليس براي اينکه بخواهند سيم‌کارت‌هاي خود را فعال کنند بايد استفاده کننده هر سيم‌کارت با در دست داشتن يک کپي شناسنامه به امور مشترکين مراجعه کند. آنها همچنين بايد کپي کارت ملي خود را داشته باشند تا سيم‌کارت‌هاي خود را فعال کنند.

وي افزود: اما موضوع ماشين لباسشويي مسئله ديگري است. ما اين وسايل را از يک کارخانه‌دار توسط يک واسطه خريداري کرديم. ما پول را به ايشان پرداخت کرديم و سپس به بازيکنان حواله داديم. اين ماشين‌ها هم آماده است. من امروز به اين آقا زنگ زدم که چرا حواله‌ها را نمي‌دهد که گفت مراجعه نبوده و شايد بوده من حضور نداشتم.

وي افزود: من فکر کردم که تا الان پرسپوليسي‌ها اين حواله را گرفته‌اند. اما کمي ناهماهنگي باعث شد که اين مشکلات به وجود بيايد. به من هم کسي اعلام نکرد که دچار اين مشکل شده است. بهتر بود اين موضوع را اول به خودم مي‌گفتند که من يا پول را پس مي‌گرفتيم يا با طرف برخورد مي‌کرديم.

نامي در پاسخ به سوالي که الان قرمزپوشان مي‌توانند براي دريافت حواله‌هاي خود اقدام کنند يا خير، گفت: من امروز سعي کردم با واسطه مورد نظر تماس بگيرم. حتي با همراه ديگري هم زنگ زدم که گفتم شايد من را مي‌شناسد بنابر دلايلي گوشي را برنمي‌دارد. من فعلا فرد مورد نظر را پيدا نکرده‌آم. اما پس از دو روز وقت دادن اين موضوع را هم برطرف مي‌کنم و قرمزپوشان مي‌توانند حواله‌هاي خود را دريافت کنند.

نامي در پاسخ سوالي که جمشيدي عضو هيئت مديره اعلام کرده که اين حواله‌‌ها توسط خودش داده شده و ربطي به هيئت مديره ندارد، گفت: من منظور ايشان را متوجه نمي‌شوم. اين هدايا از طرف هيئت مديره باشگاه داده شده است. اين حرفي که ايشان زدند اشتباه است. مطمئن باشيد چيزي را که ما داده‌‌ايم از بين نمي‌رود و اين کار هم توسط شخص من نبوده بلکه هيئت مديره در آن نقش داشته که به زودي هم انشاءالله به بازيکنان مي‌رسد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها