کد خبر: ۱۶۳۶۶۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
به گزارش پلیس دختر معلول 18 ساله که با ویلچر الکترونیکی و متحرک خود پس از خرید در حالیکه در مسیر بازگشت به منزل مسکونی اش در شهر ساوت همیتون واقع در جنوب شرقی انگلستان بود، مورد توجه متجاوز بی شرم قرار گرفت.

رویترز ؛ لوید فیلیپس 48 ساله قربانی 18 ساله خود را پس از یک آشنایی چند دقیقه ای به دیدن کنسرتی که عصر همان روز آشنایی آنان برگزار می شد دعوت کرد که مورد استقبال قربانی 18 ساله قرار گرفت.پس از جلب اطمینان قربانی توسط لوید به قصد رفتن به کنسرت سوار اتومبیل شخصی لوید شدند که در بین راه طبق نقشه لوید قرص BZP که نوعی ماده مخدر است و مصرف کننده به حالت نیمه هوشیاری و انجام کارها به صورت غیرارادی وادار می کند.

پس از آن لوید قربانی فلج خود را پس از بردن به یک هتل به مدت 9 ساعت مورد تجاوز جنسی بی شرمانه خود قرار می دهد.

غیبت طولانی دختر فلج 18 ساله موجب نگرانی والدین می شود که تا آن زمان بی سابقه بوده است و پلیس را مطلع می سازند لوید در حالی که بدن نیمه جان و عریان دختر فلج 18 ساله را بر روی زمین رها کرد اتاق را ترک کرد.

مستخدمین هتل متوجه درب باز یکی از اتاق های طبقه دوم این هتل درست جای که لوید نقشه پلید و بی شرمانه خود را اجرا کرد شدند و بعد از باز کردن درب به منظور کنترل با صحنه ای تاسف برانگیز روبه رو شدند.

دختر 18 ساله به دلیل خوراندن یک بسته از قرص های BZP توسط لوید پس از چند تشنج در حالی که از دهانش کف بیرون می آمد به شدت می لرزید توسط مسئولین هتل و پلیس به بیمارستان منتقل شد.

 

 

پزشکان حال دختر جوان را به دلیل فشار های وارده و مصرف بیش از حد قرص های BZP بحرانی گزارش کردند.

بر اساس تصاویر ضبط شده دوربین های هتل پلیس توانست چهره لوید فیلیپس 48 ساله را شناسایی و در حالی که در جایی دیگر نزدیک به همان هتل در حال صحبت با دختر جوان دیگری بود شناسایی و دستگیر کند.

در دادگاهی که روز گذشته و با حضور والدین دختر 18 ساله و قربانی دیگر که به همین شیوه قبل از انتخاب قربانی فلج لوید مورد سوء استفاده جنسی و استفاده غیر قانونی BZP تشکیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ بر اساس حکم دادگاه لوید فیلیپس 48 ساله به دلیل مبادرت به خرید و فروش مواد مخدر و تجاوز به عنف و سوءاستفاده جنسی و آزار و اذیت و آدم ربایی به اعدام محکوم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها