کد خبر: ۱۶۳۸۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي ايتاليايي زنيت سنت پترزبورگ شانس‌هاي قهرماني در اين فصل از سري A را اعلام کرد.
لوچيانو اسپالتي که اکنون خارج از ليگ ايتاليا به فعاليت مشغول است بر اين باور است که تيم‌هاي ميلان و ناپولي مي‌توانند رقيب يوونتوس در به دست آوردن قهرماني در اين فصل کالچو باشند.

به گزارش فارس، اسپالتي در اين زمينه به گازتا دلو اسپورت گفت: ميلان، ميلان است. يک سال پيش همه مي‌گفتند نتيجه‌هاي روسونري افتضاح است ولي آنها در پايان فصل رتبه سوم را به دست آورده و راهي ليگ قهرمانان اروپا شدند. آنها در حال رشد هستند زيرا بازيکنان جوان زيادي در ترکيب اين تيم حضور دارند. ماتيا دي کليه يک پديده است، استفن الشراوي همواره نمايش بسيار خوبي دارد و ماريو بالوتلي هم نيازي به تعريف ندارد. بسياري از او انتقاد مي‌کنند اما بايد بگويم اگر تمرکز ماريو روي خوب بازي کردن باشد مي‌تواند يکي از مهره‌هايي باشد که حتي در تيم ملي ايتاليا نيز نقش پررنگي داشته و آتزوري را به قهرماني در جام جهاني برزيل برساند. آنها کاکا را نيز بار ديگر به سن سيرو آورده‌اند که اين موضوع مي‌تواند آنها را به يکي از گزينه‌هاي قهرماني در اين فصل بدل کند.

از سوي ديگر ساير تيم‌هاي حاضر در سري A مانند ناپولي، لاتزيو، فيورنتينا و اينترميلان هم در فصل نقل و انتقال‌ها خيلي خوب يارگيري کرده‌اند اما اسپالتي معتقد است ديگر تيمي‌ که مي‌تواند يکي از شانس‌هاي قهرماني باشد ناپولي است.

«رافائل بنيتس توانسته توازن خوبي در ناپولي برقرار کند. او «اوتاويو بيانکي» را در ذهن من تداعي مي‌کند، کسي که به همراه ناپولي موفق شد کالچو را فتح کند. گونزالو هيگواين به سن پائولو آمده و در صورت هماهنگ شدن با مارک همشيک مي‌تواند موفقيت‌هاي بسياري براي اين تيم به ارمغان آورد. البته معتقدم بزرگترين قدرت اصلي ناپولي در خارج از زمين است. اورليو دي لورنتيس به عنوان رييس باشگاه فعاليت‌هاي مثبتي انجام مي‌دهد. او خيلي خوب مي‌تواند مشکل‌هاي باشگاه را مديريت کرده و فشار را از روي مربي تيمش بردارد. ناپولي هم با اين شرايط يکي از مدعيان قهرماني در کالچو خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها