کد خبر: ۱۶۳۸۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم تيم ژوزه مورينيو از تيم ملي کامرون کناره گيري کرد.
پس از آنکه تيم ملي فوتبال کامرون با نتيجه يک بر صفر موفق به شکست ليبي شد و حضورش در جام جهاني 2014 برزيل را قطعي کرد، ساموئل اتوئو به دوستانش در تيم ملي گفت که مي‌خواهد از بازي‌هاي ملي کناره گيري کند.

به گزارش فارس، اتوئو که اکنون در ترکيب چلسي حضور دارد و بار ديگر زير نظر ژوزه مورينيو فعاليت مي‌کند ممکن است با اين تصميم خواسته فقط روي کارهاي باشگاهي تمرکز کرده و به فکر بازي در تيم ملي نباشد.

پيش از اين نگراني‌هايي وجود داشت که کامرون بدون اتوئو نمي‌تواند به جام جهاني راه يابد اما او با حضور خود در ترکيب شيرهاي رام نشدني، کامرون را به جام جهاني رساند.

وولکر فينک،‌ سرمربي کامرون در اين زمينه گفت: ساموئل اتوئو بازيکن بزرگي است اما بايد در مورد تصميم‌هايي که مي‌گيرد توضيح‌هايي هم ارائه کند. او تنها کسي است که مي‌تواند در مورد کناره گيري از تيم ملي کامرون صحبت کند. او کارهاي زيادي براي ورزش فوتبال و به خصوص فوتبال کامرون انجام داده است. نمي‌توانم در اين مورد صحبت کنم. بايد از خود او سوال کرد که چرا از تيم ملي کناره گيري کرده است.

در حالي که رقابت‌هاي جام جهاني تابستان سال آينده برگزار مي‌شود، هنوز هم مشخص نشده چرا اتوئو از تيم ملي کناره گيري کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها