کد خبر: ۱۶۴۶۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات ویژه ای را برای بازیکنانش در نظر گرفت تا آنها را برای دیدار با گسترش فولاد تبریز آماده کند.

 به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، مهم‌ترین تمرین سرخپوشان قبل از بازی با گسترش فولاد عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه شهید درفشی‌فر برگزار شد و بازیکنان پس از گرم کردن و دویدن زیر نظر مولایی، به تمرینات تاکتیکی پرداختند.

علی دایی سه تمرین ویژه برای سرخپوشان در نظر گرفته بود و تاکتیک‌های بازی بعدی را از طریق این تمرینات مرور کرد. فوتبال درون‌تیمی و تمرین در نصف زمین از جمله بخش‌های تمرین امروز بود. حمید علی‌عسگر و مهرداد پولادی به علت آسیب‌دیدگی در این تمرین حضور نداشتند و زیر نظر پزشکان به فیزیوتراپی و اقدامات درمانی پرداختند.

علی دایی در این تمرین با هافبک‌ها و مهاجمان جداگانه کار کرد و تاکید زیادی بر اجرای برنامه‌های مورد نظر داشت. بهزاد غلامپور نیز تمرینات جداگانه‌ای را برای دروازه‌بان‌ها در نظر گرفته بود. رضا فروزانی هم برای آنالیز تیم گسترش فولاد و تمرینات، گفت‌وگوهای ویژه‌ای با علی دایی داشت.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در هفته نهم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها