يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۶۵۶۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
شرکت بيمه سرمد با هدف ارايه خدمات متنوع بيمه اي، ارتقا و توسعه صنعت بيمه پا به عرصه نهاده و در آينده نزديک آماده ارايه خدمات به هموطنان گرامي در سراسر کشور مي باشد.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، شرکت بيمه سرمد در راستاي سياست‌هاي کلي اصل 44 قانون اساسي با هدف ارايه خدمات متنوع بيمه اي، ارتقا  و   توسعه صنعت بيمه پا به عرصه نهاده و در آينده نزديک آماده ارايه خدمات به هموطنان گرامي در سراسر کشور مي باشد. سهامداران اصلي اين شرکت بيمه را بانک صادرات ايران، بانک شهر، شرکت سرمايه‌گذار خوارزمي و مؤسسه همياري غدير تشکيل مي‌دهند. اين شرکت با سرمايه 400 ميليارد ريال به زودي فعاليت رسمي خود را آغاز خواهد کرد.

عليرضا هادي، مديرعامل شرکت بيمه سرمد در خصوص رويکرد اين شرکت گفت: با تدابير انديشيده شده و با توجه به ظرفيت­ و بسترهاي موجود اين شرکت از لحاظ خدمات دهي، ميزان پرتفوي و ارايه خدمات بيمه اي به ويژه در بخش بيمه هاي زندگي جزء شرکت هاي بيمه­اي برتر در سطح کشور خواهد شد.

وي در ادامه درخصوص دو سهامدار بانکي شرکت بيمه سرمد، گفت: گسترش خدمات بانک ـ بيمه در جهان يکي از شاخص‌هاي مطلوب ارائه خدمات اقتصادي به شمار مي‌آيد و در همين راستا، همکاري بانک ـ بيمه اي گسترده ميان شرکت بيمه سرمد، بانک صادرات ايران و بانک شهر در دستور کار قرار دارد.

عليرضا هادي همچنين تأکيد کرد: شرکت بيمه سرمد با برنامه ريزي‌هاي کامل و بهره گيري از کارشناسان متخصص بيمه‌اي، قبل از صدور پروانه فعاليت، تمامي مراحل مربوط به ساماندهي، پشتيباني، ساختار بخش­هاي فني، فناوري اطلاعات ، پذيرش و استخدام نيروي انساني متخصص خود را به انجام رسانيده است و لذا به محض آغاز رسمي فعاليت خود از آمادگي لازم براي ارائه کليه خدمات بيمه‌اي در سراسر کشور برخوردار خواهد بود. در راستاي اين هدف، ارائه محصولات بيمه‌اي با شيوه‌هاي نوين و براساس نيازهاي بيمه گذار، مورد توجه ويژه قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها