کد خبر: ۱۶۶۰۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
بازيکن ايراني تيم فوتبال نايمخن هلند گفت: شايد با توجه به اينکه با تاخير 1.5 ماهه به نايمخن پيوستم، نيمکت‌نشيني‌ام طبيعي باشد اما با مربيان صحبت کرده و به آينده‌ام در فوتبال هلند بسيار اميدوارم.

عليرضا جهانبخش در گفت‌وگو با ايسنا، درباره شرايطش در نايمخن و ديداري که اين تيم برابر فاينورد روتردام انجام داد، اظهار کرد: بازي خوبي با فاينورد انجام داديم. گرچه بازي نکردم اما عملکرد تيم خوب بود. آنسن، مربي جديد تيم شوک خوبي را به بازيکنان و شرايط تيم داده است و مي‌توانيم در آينده عملکرد بهتري نسبت به قبل داشته باشيم. هر تيمي مي‌تواند دچار افت شود و اين افت براي نايمخن در اول فصل اتفاق افتاده است. تيم جواني داريم که روز به روز بهتر خواهد شد.

لغو اردوي تيم ملي در پرتغال باعث تعجب هلندي‌ها شده بود

وي با اشاره به لغو اردوي تيم ملي گفت: براي من لغو اردوي تيم ملي ناراحت‌کننده بود. تيم ملي بازي‌هاي مهمي را در جام‌جهاني برزيل خواهد داشت و بايد به خوبي تدارک ببيند. حيف است که به خاطر مسائل مالي اردوها لغو شوند. لغو اردوي تيم ملي باعث تاسف هلندي‌ها نبود. آنها از اين موضوع تعجب کردند، چون قرار بود اردو در يکي از تاريخ‌هاي "فيفا دي" برگزار شود. فدراسيون با ارسال نامه‌اي به باشگاه نايمخن اعلام کرده بود که به تيم ملي دعوت شدم اما با لغو اردو در تيم ماندم و تمرين کردم البته اين شرايط شايد برايم خوب بود.

شرايط زندگي در هلند برايم سخت است اما براي پيشرفت تحمل مي‌کنم

بازيکن ايراني نايمخن با بيان اينکه شرايط زندگي در هلند برايش سخت بوده اما آن را براي پيشرفت تحمل مي‌کند، گفت: اوايل که به هلند آمده بودم، کار برايم سخت بود. با گذشت يک و نيم ماه به زندگي در اينجا عادت کردم. مي‌دانستم که بايد اوضاع را تحمل کنم. توانسته‌ام در تيم نايمخن فرهنگ بالاي ايراني را نشان دهم. باشگاه برايم کلاس زبان انگليسي گذاشته و ارتباطم با بازيکنان بهتر شده است. در باشگاه‌هاي هلند بازيکنان ايراني وجود ندارد اما ايراني‌هاي زيادي در هلند زندگي مي‌کنند. فکر مي‌کنم بازيکنان ايراني توانايي حضور در ليگ هلند را دارند.

آرزو دارم در بوندسليگا بازي کنم

جهانبخش درباره شرايط تيمش در ليگ هلند نيز به ايسنا گفت: تيم ما همواره در ميانه‌هاي جدول و البته در نيمه بالايي آن حضور داشته است. امسال هم تقريبا همين هدف را دنبال مي‌کنيم اما در سال‌هاي بعد مي‌توانيم به رتبه‌هاي بالاتر فکر کنيم. تيم ما جوان بوده و باشگاه با جذب اين جوان‌ها براي آينده سرمايه‌گذاري کرده است. حضور 8 بازيکن جديد در تيم باعث شده تا رسيدن به هماهنگي مطلوب زمانبر باشد. نايمخن از تيم‌هاي قديمي و ريشه‌دار هلند است که هواداران پرشور و متعصبي دارد. قرارداد من با نايمخن سه ساله است. با توجه به شرايط خوبي که در ليگ ايران داشتم، نشستن روي نيمکت در بعضي از بازي‌ها برايم دشوار است. اگر لازم باشد ممکن است در آينده تصميم ديگري بگيرم. بوندسليگا را دوست دارم و آرزو دارم در يکي از تيم‌هاي آنجا بازي کنم.

دلم براي فوتبال ايران تنگ شده است

وي افزود: استعدادهاي زيادي در فوتبال ايران حضور دارند و تفاوت فوتبال اينجا با کشورمان بيشتر در برنامه‌ريزي‌ها و امکانات باشگاه‌ها و تشکيلات فوتبالي است. اخبار فوتبال ايران را از طريق سايت‌ها پيگيري مي‌کنم اما در اين مدت سعي کرده‌ام کمتر مصاحبه کنم. دلم براي فوتبال ايران تنگ شده و اتفاق خوبي است اگر براي بازي تيم ملي مقابل تايلند دعوت شوم و به ايران بيايم.

با تاخير 1.5 ماهه به نايمخن آمدم و شايد نيمکت‌نشيني‌ام طبيعي باشد

جهانبخش با بيان اينکه تلاش مي‌کند خودش را در تيم نايمخن و فوتبال هلند ثابت کند، گفت: سخت تمرين مي‌کنم و خوشحالم تيم ما در بازي‌هاي مختلف سخت‌کوشانه بازي مي‌کند تا به موفقيت برسد. به آينده‌ام بسيار اميدوارم. با مربيان تيم صحبت کرده‌ام. شايد طبيعي باشد که الان در برخي از بازي‌ها به ميدان نروم. چون حدود يک و نيم ماه ديرتر به جمع بازيکنان اضافه شدم و تقريبا تمام مدت زمان تمرينات بدنسازي پيش از فصل را نبوده‌ام. به اندازه همين يک و نيم ماه که در نايمخن بودم، در اين تيم غيبت داشتم. بنابراين زمان مي‌برد به ترکيب ثابت نايمخن برسم.

تازه اول راهم و نمي‌خواهم به فوتبال ايران برگردم

بازيکن ايراني نايمخن در پاسخ به اين سوال که آيا به بازگشت به فوتبال ايران فکر مي‌کند، گفت: تازه اول مسير فوتبال حرفه‌ايم در اروپاست. راهي طولاني را در پيش دارم. شايد در آينده‌اي که خيلي نزديک نيست، به فوتبال ايران برگردم.

کي‌روش نه اما دستيارانش با من در ارتباطند

وي در واکنش به اينکه آيا آرزوي بازي در جام جهاني را در سر دارد و در اين مدت با کارلوس کي‌روش ارتباطي داشته‌ است، گفت: بازي در جام جهاني آرزوي هر بازيکني است. جزو دو، سه بازيکن ملي‌پوش نايمخن هستم. بازي کردن در جام‌جهاني براي پيشرفت تمام بازيکنان ايران اهميت زيادي دارد. در اين مدت ارتباطي با کارلوس کي‌روش نداشته‌ام اما دستياران او پيگير وضعيتم در تيم نايمخن هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها