کد خبر: ۱۶۶۴۳۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
پيشکسوت استقلال گفت: استقلال در نيمه اول عملکرد خوبي نداشت اما در نيمه دوم با تغيير سيستم متحول شد و بازي خوبي از خود به نمايش گذاشت
مجيد نامجو مطلق در خصوص پيروزي 2 بر يک استقلال مقابل بوريرام اظهار داشت: استقلال در نيمه دوم بازي خوبي انجام داد اما در نيمه اول دور از انتظار ظاهر شد و فرصت‌هايي را به تيم تايلندي داد. در نيمه اول نماينده تايلند کنترل بازي را در اختيار داشت و استقلال را اذيت کرد.

به نقل از فارس، وي افزود: نماينده تايلند بازيکنان خوب و سرعتي دارد، آنها تيم خوبي داشتند که هر موقع اجازه پيدا مي‌کردند به سمت دروازه استقلال حملات خطرناکي انجام مي‌دادند. با توجه به سرعت بالا و جابه‌جايي‌هاي خوبي که داشتند استقلال را تحت فشار قرار دادند اما خوشبختانه استقلالي‌ها در نيمه دوم شرايط لازم را به دست آوردند و متحول شدند.

اين پيشکسوت استقلال تصريح کرد: با وجود اينکه استقلال در نيمه اول يک بر صفر عقب افتاده بود توانست کنترل بازي در 45 دقيقه دوم را در اختيار بگيرد. البته اين را بايد بگويم که نماينده تايلند هم تيم خوبي بود. بازيکنانش قابليت‌هاي خوبي داشتند و با توجه به سرعتي که داشتند موقعيت‌هاي خطرناکي خلق مي‌کردند.

نامجو مطلق يادآور شد: در نيمه دوم استقلال با جابه‌جايي‌ها و تغيير سيستمي که داشت توانست بازي خوب و منطقي انجام دهد و به پيروزي شيريني دست يابد. در ديدارهايي که تيم حريف از سرعت استفاده مي‌کند بايد مالکيت توپ در اختيارمان باشد و اجازه بازي‌سازي ندهيم که اين امر در نيمه دوم به خوبي از سوي بازيکنان استقلال انجام شد. به نظرم در نيمه دوم استقلال بازي منطقي و خوبي انجام داد که در دو سه سال بهترين بازي اين تيم به حساب مي‌آيد.

وي در مورد اينکه چه بازيکني در استقلال بهترين عملکرد را داشت، عنوان کرد: در نيمه اول که بازيکن خوب نداشتيم و نتوانستند قابليت‌هاي خود را به نمايش بگذارند اما در نيمه دوم فرهاد مجيدي شوک خوبي به استقلال داد و آندرانيک تيموريان هم عملکرد خوبي داشت.

نامجومطلق در مورد ديدار استقلال در نيمه‌نهايي در مقابل اف سي سئول کره جنوبي اظهار داشت: اگر بازي که استقلال در نيمه دوم انجام داد مقابل نماينده کره جنوبي انجام دهد مي‌تواند نتيجه لازم را کسب کند البته کره‌اي‌ها همين سرعت تايلندي‌ها را دارند مضاف بر اينکه منطقي‌تر و با تجربه‌تر بازي مي‌کنند. بازيکنان آنها کيفيت بالاتري دارند اما مي‌توانيم با يک بازي منطقي نتيجه مطلوبي هم از اين بازي کسب کنيم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها