کد خبر: ۱۶۶۷۵۵
زمان انتشار: ۲۲:۱۵     ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
آرسن ونگر سرمربي فرانسوي آرسنال در صحبت هايي به تمجيد از عملکرد خاص و ويژه شاگردانش پرداخت. آرسنال ديشب موفق شد تا در دور اول رقابتهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا در خانه المپيک مارسي به پيروزي 1-2 دست بيابد.
گلهاي تئو والکات و آرون رمزي سه امتياز بازي را به حساب توپچي ها واريز کردند.

اين برد باعث شد تا رکورد بردهاي خارج از خانه تيم ونگر در اروپا به 10 برد متوالي برسد و او که در سال 2006 آرسنال را به فينال ليگ قهرمانان اروپا رسانده بود، حالا به تمجيد از عملکرد صبورانه تيمش پرداخته.

ونگر در صحبت هايي به اسکاي سپورتس گفت:« آن طور که آمارها نشان مي دهد، به نظر مي رسد که از نظر تدافعي به ثبات بيشتري رسيده ايم. براي ما مهم بود که در خارج از خانه گل اول را نخوريم. مارسي در نيمه اول عملکرد فوق العاده اي داشت. ما کمي ترسيده بوديم ولي درنيمه دوم پيشرفت کرديم و از فرصتهاي خوبي که در جريان بازي برايمان رخ مي داد،نهايت بهره را برديم. اين برد را با صبوري و تجربه به دست آورديم.»

ونگر در ادامه صحبت هايش گفت:« تمام بازيکنان ما بازيکناني هستند که مي توانند کارهاي ويژه اي انجام بدهند. من مي دانستم که اين بازي مي تواند بازي سختي باشد. مارسي هواداران پرهيجان و بازيکنان با کيفيتي دارد وتيم خوبي است.»

گل رمزي در اين بازي، به منزله پنجمين گل او در هفت حضور اخيرش در ترکيب ارسنال بود. به نظر مي رسد که اين ستاره 22 ساله آينده درخشاني داشته باشد.

خود رمزي در پايان اين بازي به خبرنگاران گفت:« اين برد براي ما حياتي بود. ما در گروه سختي هستيم و مهم بود تا بتوانيم شروع خوبي داشته و به سه امتياز بازي برسيم. من خوشحالم که بازي مي کنم . با اعتماد به نفس تمام هم بازي مي کنم و درجايگاه خودم جا افتاده ام. به نظر من الان مهم اين است که به حرکتمان دراين مسير ادامه دهيم. عملکرد بازيهاي خارج از خانه ما خيلي خوب بوده و اميدواريم که بتوانيم همين روند را ادامه دهيم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها