کد خبر: ۱۶۶۸۲۶
زمان انتشار: ۱۸:۱۵     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
گزارشی از برنامه های اردویی موسسه طلایه داران:
همه ساله موسسه طلایه دران اقدام به برگزاری اردوهاي فرهنگي پرورشي «فصل رويش» می نماید که امسال با نگاه به این سؤال رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه: «ما امروز جنگ را نداريم. جاي جنگ چه چيزي داريد؟ چگونه مي‌خواهيد آن روح هيجان طلب اين جوانان را اشباع كنيد به جاي جنگ؟ كجاست آن برنامه؟» برنامه ریزی گردیده است. برگزاری اردوهای فصل رویش از سال 84 آغاز و تاکنون بیش از 14.000 نفر مخاطب در سطح کشور از این اردو بهره برده اند.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، همه ساله موسسه طلایه دران اقدام به برگزاری اردوهاي فرهنگي پرورشي «فصل رويش» می نماید که امسال با نگاه به این سؤال رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه: «ما امروز جنگ را نداريم. جاي جنگ چه چيزي داريد؟ چگونه مي‌خواهيد آن روح هيجان طلب اين جوانان را اشباع كنيد به جاي جنگ؟ كجاست آن برنامه؟» برنامه ریزی گردیده است.

در معرفی اردوی فصل رویش این چنین آمده است: مشکلات موجود در جامعه امروزی و عدم شناخت واقعی جوانان به ذات وجودی خود و باور نداشتن به توانایی های درونی از یک سو و عدم وجود برنامه های جالب توجه در سطح گسترده به منظور کنترل هیجانات و نیز پرورش جوانان پرشور البته همراه با شناخت برای حرکتی سریع و هدفدار به سمت جلو از سوی دیگر، این دغدغه و نیاز را در این مجموعه ایجاد کرد تا به نوآوری و تولید برنامه برآید.



در این راستا یکی از برنامه هایی که مطابق با این نیاز و در فضای فرهنگی و رزمی و پرورشی و تفریحی ایجاد گردید اردوهای فصل رویش است.

این اردو در قالب دوره های 2 روزه در اردو گاه سد 15 خرداد قم که دارای شرایط برگزاری طرح می باشد اجرا می گردد. این اردوها تاکنون در پادگان های نیروی دریایی زیباکنار و بابلسر ، پادگان لشگر 16، منجیل، شهرک سینمایی دفاع مقدس و مجتمع هوایی سپهر تهران انجام شده است. که برنامه های این اردو به شرح ذیل می باشد:

 الف: برنامه های معنوی، اعتقادی شامل

1.    مباحث اخلاقی با محوریت اخلاق اجتماعی

2.    انتظار و دکترین مهدویت

3.    جریان شناسی دشمنان اسلام و انقلاب

4.    جریانات فرهنگ هنجار و نابهنجار روز جامعه

5.    جوانی، فرصت طلایی مهندسی فکر و ذهن

6.    تولی و تبری مرز اسلام و کفر

7.    جوانی، آیینه تجلی خالق

8.    شهید، تبلور عشق و معرفت

9.     معرفی راه کارهای مصرف بهینه آب در استان قم

ب: آموزش های مهارتی، جسمانی

     1.    پینت بال

     2.    قایق سواری

     3.    پاروکشی کانو

     4.    تیرو کمان

     5.    راپل

     6.    جت اسکی

     7.    شنا

     8.    غواصی

  

 ج: برنامه های تفریحی، سیاحتی

     1.    استفاده از فضا و امکانات تفریحی اردوگاه

     2.    بازدید از سد 15 خرداد

     3.    برگزاری مسابقات ورزشی و سایر مسابقات

     4.    پخش فیلم های متنوع




برگزاری اردوهای فصل رویش از سال 84 آغاز و تاکنون بیش از  14.000 نفر مخاطب در سطح کشور از این اردو بهره برده اند. قابل ذکر است این اردو بدلیل نیاز به آب و هوای مناسب با توجه به آیتم های موجود این اردوها در فصول گرم سال انجام گرفته است.

علاقه مندان برای شرکت در این اردوها می توانند با مراجعه به سایت فصل رویش و یا تماس با شماره تلفن 02532906383 از جزئیات بیشتر این برنامه اطلاع کسب نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
صلوات بفرست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۳
۱
۰
خدا قوت...
پاسخ
محمد حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
چگونه باید شرکت کرد؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها