کد خبر: ۱۶۶۹۰۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
بارسلونا صدرنشين در هفته پنجم ليگا شنبه شب در خانه رايو وايکانو به ميدان مي‌رود اما رئال مادريد يکشنبه در سانتياگو برنابئو از ختافه پذيرايي مي‌کند.
هفته پنجم رقابت‌هاي ليگا جمعه شب با انجام يک ديدار آغاز مي‌شود که در آن اوساسونا بحران‌زده در ورزشگاه خانگي خود از الچه پذيرايي مي‌کند.

به نقل از ايسنا، اوساسونا در اين فصل شروع بسيار بدي داشته و هر چهار بازي خود را واگذار کرده است. سران اين باشگاه پس از سه شکست پياپي لوييس مندليبار را از کار برکنار کردند تا ژاوي گراسيا جانشين او شود اما با آمدن اين مربي هم شرايط تغيير نکرد و اوساسونا در هفته چهارم با نتيجه دو بر يک تن به شکست داد.

بازيکنان اوساسونا براي خارج شدن از شرايط بحراني به پيروزي برابر الچه نياز مبرم دارند. از طرف ديگر الچه که از تازه وارد‌ه‌هاي اين فصل رقابت هاي ليگاست تاکنون طعم پيروزي را نچشيده و با يک باخت و سه تساوي در رده پانزدهم جدول رده‌بندي قرار دارد. دو تيم براي خارج شدن از شرايط کنوني به پيروزي در اين ديدار نياز مبرم دارند به ويژه اوساسونا که در برابر هواداران خودي بازي مي کند.

بازيهاي اين هفته شنبه با انجام چهار ديدار پيگيري مي شود که در حساس‌ترين بازي بارسلونا صدرنشين در خانه رايووايکانو به ميدان مي‌رود. بارسلونا در فصل جديد رقابت هاي ليگا با هدايت سرمربي آرژانتيني خود شروع بسيار خوبي داشته و در هر چهار ديدار خود به پيروزي رسيده است. البته شاگردان تاتا هفته گذشته به سختي توانستند از سد سويا بگذرند و اگر گل جنجالي دقايق پاياني سانچس نبود اين تيم هم مانند رئال مادريد امتياز از دست مي داد و صدر جدول رده بندي را به تيم دوم شهر مادريد واگذار مي‌کرد.

اما رايو وايکانو برخلاف بارسلونا شروع بدي داشته است و با سه شکست و تنها يک پيروزي در رده هفدهم جدول رده بندي قرار دارد. بنابراين اين تيم براي خارج کردن خود از اين شرايط بحراني بايد فقط براي پيروزي به ميدان رود و مطمئنا تساوي هم به نفع آنها نخواهد بود. از طرف ديگر هم بارسلونا فقط به پيروزي خواهد انديشيد چرا که هر گونه لغزشي اين تيم را از صدر جدول دور خواهد کرد.

در ديگر ديدار حساس آتلتيکو مادريد که شروع بسيار خوبي در اين فصل داشته است در خانه وايادوليد به ميدان مي رود. آتلتيکو مادريد در هر چهار ديدار خود به پيروزي رسيده است و تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول رده‌بندي قرار دارد. از طرف ديگر وايادوليد با توجه به ابزاري که در اختيار دارد تا حدودي خوب نتيجه گرفته است. اين تيم از چهار بازي يک پيروزي،دو شکست و يک باخت به دست آورده است تا با چهار امتياز در رده دوازدهم جدول رده بندي قرار گيرد.

بازيهاي اين هفته يکشنبه با انجام چهار ديدار پيگيري مي‌شود که در حساس ترين بازي رئال مادريد در سانتياگو برنابئو از ختافه پذيرايي مي کند. رئال که در اين فصل کارلو آنچلوتي را بر روي نيمکت خود مي بيند در سه ديدار نخست خود به پيروزي رسيد اما نوار پيروزي‌هاي اين تيم در هفته چهارم برابر ويارئال پاره شد و به نتيجه اي بهتر از تساوي دو بر دو دست نيافت.

شاگردان کارلو آنچلوتي براي جلوگيري از بيشتر نشدن فاصله با تيم هاي صدرنشين بايد در اين ديدار خانگي پيروز شوند. آنها به خوبي مي داند که بيشتر شدن فاصله با بارسلونا حتي با وجود باقي ماندن هفته هاي زياد به پايان ليگ به معناي از دست رفتن قهرماني است چرا که که بارسلونا به اين راحتي امتياز از دست نمي دهد.

ختافه حريف رئال مادريد در ديدار يکشنبه شب در شرايط روحي خوبي به سر مي‌برد. اين تيم سرانجام پس از دو تساوي و يک شکست در هفته چهارم موفق شد با نتيجه دو بر يک اوساسونا بحران زده را از پيش‌رو بردارد و نخستين پيروزي خود را در اين فصل جشن بگيرد.

** برنامه کامل بازيهاي هفته چهارم

جمعه

* اوساسونا-الچه

شنبه

* رئال سوسيداد-مالاگا

* آلمريا-لوانته

* رايو وايکانو-بارسلونا

* وايادوليد- آتلتيکو مادريد

يکشنبه

* رئال بتيس- گرانادا

*سلتاويگو- ويارئال

* رئال مادريد-ختافه

* والنسيا- سويا

دوشنبه

* اسپانيول-بيلبائو

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها