کد خبر: ۱۶۷۵۸۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۰     ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
ملي‌پوش فوتبال ساحلي ايران خود را با ريبري مقايسه مي‌کند. او گفت که تمام تلاش خود را به کار مي‌گيرد تا تيم ملي کشورش به يک چهارم نهايي جام جهاني فوتبال ساحلي راه يابد.
تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در دومين ديدار خود در جام جهاني فوتبال ساحلي موفق شد با نتيجه‌ پنج بر سه سنگال ، قهرمان آفريقا را از پيش‌رو بردارد.

به گزارش ايسنا،ستاره ايران در اين ديدار محمد احمدزاده بود که به تنهايي سه گل به ثمر رساند. احمدزاده با سه گلي که برابر سنگال به ثمر رساند، مجموع گل‌هاي خود را به عدد 11 رساند تا به عنوان گلزن‌ترين بازيکن فوتبال ساحلي در آسيا انتخاب شود.

احمدزاده در گفت و گويي که با سايت فدراسيون بين‌المللي فوتبال فيفا داشت، گفت: اينکه بهترين گلزن فوتبال ساحلي آسيا باشم مهم نيست. من به اين مسائل توجهي نمي‌کنم. تيم ما يک تيم واحد بسان يک پيکر واحد است. مهم نيست که چه کسي گل مي‌زند، هيچ کس برتر از تيم نيست. تنها بايد به پيروزي برابر اوکراين فکر کنيم. 18 ماه است که خود را آماده حضور موفق در جام جهاني تاهيتي مي‌کنيم. مطمئنا صعود نکردن به مرحله بعد ناکامي بزرگي براي ما خواهد بود.

احمد زاده درباره پيروزي ارزشمند ايران برابر قهرمان آفريقا گفت: مي دانستيم که بازي سختي پيش‌رو داريم. الان بايد بعد از شکست دادن سنگال ، اوکراين را هم از پيش‌رو برداريم. در ديدار برابر برزيل هم نمايش خوبي داشتيم. اطمينان داريم که مي‌توانيم برابر اوکراين هم نمايش قابل قبولي داشته باشيم.

احمدزاده فوتبال ساحلي خود را از شهر رودسر قزوين آغاز کرد. او بازيکني سرعتي است که رفلکس‌هاي سريعي دارد. احمدزاده در ضربات سر تبحر خاصي دارد. او فوتبال ساحلي را از دوران کودکي آغاز کرد. مرد شماره "11" ايران گفت: از دوران کودکي بازي بر روي شن و ماسه را امتحان کرده‌ام. البته بايد اين را هم بگويم که سابقه بازي بر روي چمن را نيز دارم. فوتبال خود را به طور حرفه‌اي در سن 9 سالگي آغاز کردم. برابر تيم‌هايي مثل امارات و بلاروس بازي کرده‌ام ،‌ اما دوست دارم برابر قدرت‌هاي فوتبال ساحلي جهان توانايي‌هاي خود را محک زنم. بعضي‌ها معتقدند که بازيکنان ايران داراي فيزيک بدني ضعيفي هستند، اما من بايد بگويم که ما همواره قوي هستيم. اين را در ديدار برابر برزيل هم که در آن مستحق شکست نبوديم، ثابت کرديم.

احمدزاده درباره اين سوال که سبک بازي چه بازيکني را دوست داريد؟ اين گونه پاسخ داد: در فوتبال ساحلي بنيامين را دوست دارم. در فوتبال چمني هم به رونالدينيو عشق مي ورزم، اما اگر بخواهم خود را با بازيکني مقايسه کنم، آن بازيکن ريبري خواهد بود. چرا که من نيز مانند اين بازيکن فرانسوي بازي در کناره‌ها را دوست دارم.

ملي‌پوش فوتبال ساحلي ايران در پايان سخنان خود درباره علاقه مردم کشورش به اين رشته گفت: به خوبي مي‌دانيم که مردم در ايران چه انتظاري از ما دارند و چه نگاهي به فوتبال ساحلي دارند. تمام تلاش خود را به کار مي‌بريم تا جزو هشت تيم باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها