کد خبر: ۱۶۷۹۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
سرمربي رئال‌مادريد پس از پيروزي تيمش برابر ختافه در ليگا واکنش بازيکنان تيمش پس از دريافت گل را ستود.
رئال‌مادريد در هفته پنجم ليگا موفق شد با نتيجه 4 بر يک ختافه را شکست دهد و جايگاه خود را در رده سوم ليگ اسپانيا حفظ کند.

کارلو آنچلوتي پس از پيروزي پرگل تيمش برابر ختافه در ليگ اسپانيا گفت: خيلي زود دروازه ما باز شد اما واکنش ما به گل خورده خيلي خوب بود. بايد شيوه حرکت توپ را در بازي خودمان بهتر کنيم. هنوز از شيوه بازي رئال راضي نيستم اما مطمئنم تيم ما بازي به بازي بهتر خواهد شد. در رئال‌مادريد به زمان نياز دارم تا تيمم بتواند بازي‌اي که از آن انتظار دارم را به نمايش بگذارد.

سرمربي رئال‌مادريد درباره مصدوميت گرت بيل قبل از آغاز مسابقه گفت: بيل يک مصدوميت خيلي جزئي قبل از آغاز مسابقه داشت. فکر نمي‌کنم مشکل خاصي داشته باشد و به زودي به تيم بر‌مي‌گردد. بيل اکنون ناراحت است. بايد با او صحبت کنم. او دوست داشت تا اولين بازي خود را در سانتياگو برنابئو انجام دهد اما قبل از مسابقه احساس ناراحتي کرد و ترجيح دادم ريسک نکنم و او را به بازي نفرستم. بيل نبايد نگران باشد. او فرصت زيادي براي بازي در سانتياگو برنابئو در اين فصل دارد و براي بازي هفته بعد رئال‌مادريد مشکلي نخواهد داشت و مي‌تواند رئال‌ را همراهي کند.

آنچلوتي درباره کريم بنزما نيز گفت:‌ او در اين ديدار بازي بسيار خوبي به نمايش گذاشت. از عملکرد کريم بنزما در اين ديدار راضي هستم. هواداران نيز اين موضوع را فهميده بودند و او را حمايت کردند.

سرمربي رئال‌مادريد در پايان درباره سوالي درباره تفاوت رسانه‌ها در کشور‌هاي مختلف گفت: براي پاسخ به اين سوال نياز به زمان دارم. تفاوت رسانه‌ها در هر کشور به تفاوت‌ها در فرهنگ آن کشور‌ها بستگي دارد. فکر مي‌کنم رسانه‌هاي ايتاليايي و اسپانيايي خيلي شبيه هم هستند اما رسانه‌هاي انگليسي با بقيه متفاوتند به اين دليل که رسانه‌هاي انگليسي خيلي به مسائل خصوصي و جزئئ اهميت مي‌دهند. من هميشه در کارم به رسانه‌ها احترام مي‌گذارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها