کد خبر: ۱۶۷۹۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
سرمربي 47 ساله ميليونرهاي پاريس پس از تساوي خانگي تيمش مقابل موناکو تاکيد کرد شاگردانش شايسته برد بودند.
در هفته ششم رقابت‌هاي فوتبال دسته اول باشگاهي فرانسه موسوم به لوشامپيونه تيم فوتبال پاري‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرينس پذيراي موناکو بود که اين بازي در نهايت با نتيجه مساوي يک بر يک خاتمه يافت. براي پاري‌سن‌ژرمن، زلاتان ابراهيموويچ (دقيقه 4) و براي موناکو رادامل فالکائو (دقيقه 20) گلزني کردند تا 2 تيم امتيازات را بين خود تقسيم کنند.

به گزارش تسنيم،در اين بازي لوران بلان از ايبرا به عنوان مهاجم نوک استفاده کرد و ادينسون کاواني را يک خط عقب‌تر به کار گرفت. سرمربي پاري‌سن‌ژرمن پس از اتمام اين بازي در مورد مهاجم اروگوئه‌اي خود گفت: فکر مي‌کنم ادينسون دوست داشت جلوتر از پستي که در اين بازي قرار داشت بازي کند ولي ما بايد تعادل را در تيم لحاظ کنيم. بايد توجه داشت خواسته‌هاي تيم بر خواسته‌هاي بازيکنان اولويت دارد.

وي افزود: بايد بگويم بازي خيلي خوبي بود هرچند نتوانستيم نتيجه را به سود خود رقم بزنيم. در نيمه دوم با وجود اين که تياگو سيلوا را در اختيار نداشتيم ولي بازي را کاملا در کنترل خودمان گرفتيم. ما در اين بازي شايسته پيروزي بوديم.

سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال فرانسه در پايان تصريح کرد: در اين مسابقه موقعيت‌هاي بيشتري نسبت به موناکو داشتيم. هر 2 تيم براي برد بازي کردند ولي در نهايت بازي با نتيجه تساوي خاتمه يافت.

2 تيم پس از گذشت 6 هفته از رقابت‌هاي لوشامپيونه همچنان بدون شکست هستند و در جدول رده‌بندي شاگردان بلان با 12 امتياز پشت سر موناکو صدرنشين قرار دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها